سوشا مکانی آزاد هم شود نمی تواند بازی کند!

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 17 دی

پرسپولیس که امید به آزادی و بازگشت سوشا مکانی داشت خبری مبنی بر اینکه سوشا فعلا نمی تواند بازی کند ، از زبان فدراسیون شنید

سوشا مکانی آزاد هم شود نمی تواند بازی کند!, پورتال خبری فرهنگی گهر

عصر دیروز وقتی قاضی قاسم زاده، بازپرس ویژه پرونده سوشا مکانی اعلام کرد سوشا هنوز مجرم نیست و فعلا در پرونده جرمی که به وقوع پیوسته، متهم است، این نور امید در دل پرسپولیسی ها افتاد که اگر سوشا تبرئه شود، آنها می توانند در نیم فصل دوم لیگ برتر پانزدهم از او استفاده کنند اما برابر با شنیده های ما، پرسپولیسی ها که در مذاکره با نفت و بیرانوند به بن بست رسیده بودند، وقتی از مسوولان فدراسیون پرسیدند آیا در صورت آزادی و تبرئه سوشا می توان در نیم فصل دوم هم از او استفاده کرد، پاسخ منفی شنیدند.

البته استعلام پرسپولیسی ها شفاهی بود و جواب فدراسیون هم تلویحی و ضمنی است اما گویا مسوولان فدراسیون به مدیران پرسپولیس گفته اند در خوش بینانه ترین حالت برای نیم فصل دوم لیگ برتر پانزدهم و لیگ برتر شانزدهم سوشا حق بازی ندارد و روی او فعلا حساب نکنید.

همین شد که باشگاه پرسپولیس دوباره مذاکره همزمان با دو باشگاه نفت و تراکتور را از سر گرفت تا بیرانوند و طهماسبی را به خدمت بگیرد. البته پرسپولیس نیم نگاهی هم به ننزیچ و نیلسون و آودوکیچ دارد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي