سنسور تشخیص اثر انگشت فبلت HTC One Max

تاريخ : 30 شهریور

کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی به زمان معرفی اولین فبلت هوشمند خود، نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود؛ شایعات درباره این محصول گسترش می‌یابد و هربار اطلاعات جدیدی را درباره فبلت وان مکس، شاهد هستیم! اما جالب است بدانید، فبلت اچ‌تی‌سی وان مکس هنوز نیامده به ‌دست فردی نامعلوم، روت شده است. همچنین این فرد ناشناس به‌تازگی، دو تصویر جدید را از رابط کاربری دوربین فبلت اچ‌تی‌سی منتشر کرده است.

سنسور تشخیص اثر انگشت فبلت HTC One Max, پورتال خبری فرهنگی گهر

در این تصاویری که از رابط کاربری دوربین فبلت وان مکس منتشر شده، چند ویژگی حیرت انگیز برای بخش تصویربرداری اولین فبلت کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی به چشم می‌خورد. با تایید کردن صحت و سوق این تصاویر، اولین فبلت تایوانی اچ‌تی‌سی می‌تواند در حالت‌های پانوراما و beauty shot تصویر برداری نماید. همچنین این فبلت می‌تواند با استفاده از قابلیت HDR، فیلم‌هارا به ضبط برساند. به علاوه، در بخش دیگری از این شایعات، بار دیگر وجود پردازنده اسنپ دراگون سری ۸۰۰ کوالکام برای فبلت وان مکس، تایید شده است.

سنسور تشخیص اثر انگشت فبلت HTC One Max, پورتال خبری فرهنگی گهر

فرد ناشناسی که توانسته فبلت بعدی اچ‌تی‌سی را مورد آزمون و سنجش قرار دهد، مدعی شده است که سنسور تشخیص اثر انگشت فبلت وان مکس، در زیر ماژول دوربین قرار دارد. همچنین پس از بررسی‌هایی که وی، برروی سنسور تشخصی اثر انگشت این گوشی اندرویدی انجام داده است، نوشته: « بعد از گذر چند روز، حساسیت و سرعت تشخیص اثر انگشت فبلت اچ‌تی‌سی وان مکس هم‌چنان بسیار زیاد است. هیچ مشکلی وجود ندارد!»

به نظر می‌رسد، اچ‌تی‌سی برای افزایش دقت این سنسور، از یک حسگر لمسی خازنی استفاده کرده است. این حسگر، کاری را مشابه تکنولوژی Touch ID اپل در آی‌فون ۵S، انجام می‌دهد. بدون در نظر گرفتن مسائل و مشکلات قانون ثبت اختراع، فبلت وان مکس کمپانی اچ‌تی‌سی احتمالا تا اواخر سال جاری معرفی خواهد شد.

 

 منبع: ای تی رسان
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي