سند بدون ردخور از جاماندن دست دختر میرحسین در دهان یک مامور!

معلوم نیست منتشرکنندگان عکس با چه استدلالی انتظار داشته‌اند که مخاطب سند آنها را باور کند؟! هیچ نشانی از اینکه عکس مذکور متعلق به دختر موسوی باشد دیده نمی‌شود.

روز پنجشنبه تعدادی از رسانه‌های زنجیره‌ای موسوم به جنبش سبز که قریب به اتفاق آنها از خارج از کشور اداره می شوند، به صورت هماهنگ با یک حاشیه‌سازی دیگر مدعی تعرض و درخواست خارج از اخلاق یک مامور زن به یکی از دختران میرحسین موسوی شدند.

ماجرا از این قرار بود که همزمان با عید غدیر خم، اجازه دیدار میرحسین موسوی و همسرش زهرا رهنورد با دخترانشان صادر شده بود و بعد از دیدار ملاقات کنندگان مورد بازرسی‌های معمول قرار می گیرند.

اما این بازرسی با حاشیه سازی سایت های مذکور همراه شد و آنها برای آب و تاب دادن به این ماجرا، ابتدا مدعی درخواست غیراخلاقی مامور زن از دختر موسوی شدند؛ سپس ادعا کردند مامور مذکور به دختران میرحسین سیلی زده و این موضوع را زهرا رهنورد دیده و میرحسین موسوی شنیده(!) و بعد از آن دست دختر میرحسین را گاز گرفته(!) و در نهایت سند این ادعا را نیز در سایت های خود منتشر کردند!

سندی که احتمالا از سوی منتشرکنندگان آن امکان ردش وجود نداشت(!) یک عکس از یک دست گازگرفته بود که ادعا شده بود متعلق به دختر موسوی است!

سند بدون ردخور از جاماندن دست دختر میرحسین در دهان یک مامور!
سند بدون ردخور از گازگرفتگی دست دختر میرحسین!

سایت کلمه که عکس مذکور را منتشر کرد همچنین مدعی شد که دست دختر میرحسین موسوی ابتدا از شدت گازگرفتگی دچار خونریزی شده اما توضیحی نداده است که چرا “دو سه ساعت پس از واقعه” که بنا به ادعایش عکس مذکور دراین فاصله بعد از واقعه گرفته شده، هیچ اثری از آن دیده نمی شود!

انتشار این تصویر جالب موجی از واکنش ها را در میان هواداران سابق موسوی در بر داشت . به طوری که در شبکه های اجتماعی و در زیر این تصویر کامنت های بسیار توهین آمیزی از سوی علاقه مندان به سران فتنه خطاب به خانواده موسوی منتشر شده است .

فارغ از این ماجرا معلوم نیست منتشرکنندگان این عکس با چه استدلالی انتظار داشته اند که مخاطب سند ادعایی آنها را باور کند! جالب اینجاست که هیچ نشانه‌ای از اینکه عکس مذکور متعلق به شخص مورد ادعا باشد در خود تصویر دیده نمی شود.

سند(!) مذکور اما به عنوان اهانت به یک سید در روز عید غدیر خم(!) بلافاصله در سایت های همسو و صفحات مارک دار در شبکه های اجتماعی منتشر شد تا یک بار دیگر سندی از آن دست اسنادی که در جریان انتخابات 88 برای اثبات تقلب در انتخابات ارئه شده بود(!)، منتشر شود و افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد!!

منبع:شریان

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه