سریال پشت بام تهران جایگزین پایتخت 5 شد

تاريخ : 22 آبان

ساخت سریال پایتخت ۵ همچنان با ابهاماتب همراه است و معلوم نیست که ایت سریال ساخته شود یا نه. قرار است نوروز امسال سریال پشت بام تهران جایگزین پایتخت ۵ شود.

سریال پشت بام تهران جایگزین پایتخت 5 شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

مجموعه «پشت بام تهران» در حال حاضر در لوکیشنی واقع در نیاوران تصویربرداری می‌شود و بازیگرانی چون ثریا قاسمی‌، کامبیز دیرباز و سام درخشانی جلوی دوربین قرار گرفته‌اند.

سعید نعمت‌الله در مقام نویسنده سریال،‌ زینب تقوایی در مقام تهیه‌کننده ‌و بهرنگ توفیقی کارگردان این مجموعه هستند.

محمودرضا تخشید (مدیرکل امور نمایش سیما)، محمد احسانی (مدیر شبکه اول) و رحمان سیفی‌آزاد (مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما) از جمله مدیرانی هستند که عصر امروز در لوکیشن مجموعه «پشت بام تهران» حاضر شدند و از نزدیک در جریان تصویربرداری سکانس‌هایی از این مجموعه قرار گرفتند.

معاون سیما در جمع عوامل مجموعه «پشت بام تهران»، از کاراکتر ثریا قاسمی در «معمای شاه»، سریالی که این روزها از تلویزیون پخش می‌شود، یاد کرد.

در ادامه ثریا قاسمی نیز یادآور شد: نقشم در سریال «معمای شاه»، نقشی استثنایی بود که در همان دوران به عنوان رییس گدایان دروازه تهران آن را ایفا کردم. محمدرضا ورزی تمایل داشت که من این نقش را ایفا کنم، هرچند که کوتاه بود.

کامبیز دیرباز از جمله بازیگرانی بود که با چهره‌ای نقاشی شده در جمع حاضر شده بود و با لحن شوخی گفت: پیش از این من با این چهره مقابل دوربین نرفته بودم، حال امروز که با این گریم کار می‌کنم باید شما مدیران را ببینم.

بخش دیگری از دید و بازدید معاون سیما و مدیران تلویزیون به گفت‌وگو با بهرنگ توفیقی – کارگردان «پشت بام تهران» – اختصاص داشت و بهرنگ توفیقی توضیحاتی را درباره‌ی روند ساخت این مجموعه به معاون سیما ارائه داد.

«پایتخت» نوروز پخش نمی‌شود

در بخش دیگری از این دید و بازدید، رحمان سیفی‌آزاد در گفت‌وگویی درباره سریال نوروزی شبکه یک سیما و اینکه آیا قطعی شده است‌، گفت: این سریال قطعی شده است و «پایتخت» نیست. اما به‌زودی اخبار آن را اعلام خواهیم کرد.

زینب تقوایی تهیه کننده مجموعه «پشت بام تهران» در میان معاون سیما و جمعی از مدیران از هنرمندانی به ویژه ثریا قاسمی‌، تقدیر و تشکر کرد و گفت: به جهت اینکه بخش زیادی از کار ما در شب و در هوای سرد کار می شود ما این دوستان را خیلی اذیت می کنیم از همه آنها به دلیل همکاری‌شان تشکر می‌کنیم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي