سرکرده های داعش در ایران دستگیر شدند

سرکرده های داعش در ایران دستگیر شدند

سرکرده های داعش در ایران دستگیر شدند
سرکرده های داعش در ایران دستگیر شدند

وزیر اطلاعات اعلام کرد: سه نفر از سرکردگان داعش که قصد عملیات انتحاری در ایام پایانی ماه صفر در هیئات مذهبی تهران را داشتند.

گروه حوادث، وزیر اطلاعات اعلام کرد: سه نفر از سرکردگان داعش که قصد عملیات انتحاری در ایام پایانی ماه صفر در هیئات مذهبی تهران را داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور ظهر امروز در جمع مردم شهرستان فردوس  همچنین گفت: این سه سرکرده داعش  با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در مرز ایران دستگیر شدند.

وی افزود: وحدت ملی ایران، قدرت های بزرگ جهان را در برابر عظمت ایران اسلامی وادار به اعتراف کرده است و مردم ایران اسلامی باید بدانند که وحدت عامل پیشرفت و آبادانی هر جامعه ای است.
علوی گفت: شرایطی مانند کاهش صادرات نفت، تحریم ها و افت تولید واحدهای صنعتی سبب مشکلاتی در روند خدمت دولت شده است.

وزیر اطلاعات همچنین به کاهش نرخ تورم اشاره کرد و یادآور شد: با نگاهی به قیمت ها در اردیبهشت 92 در مقایسه با اردیبهشت 91 متوجه تلاش دولت در کاهش روند قیمت ها می شویم.

سید محمود علوی افزود: امروز دولت درپی ایجاد امنیت برای همه مردم است و خطرات سر راه مردم را از بین می برد و این کار با همت و بیداری سربازان گمنام امام زمان(عج) و همکاری سایر دستگاه های نظامی، انتظامی و دستگاه قضا است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه