سردار آزمون به آرزویش رسید ، دیدار سردار با روحانی

سردار آزمون که در برنامه خندوانه آرزویش دیدار با دکتر روحانی است حالا تقریبا به آرزویش رسیده و مقدمات این کار توسط وزیر ورزش فراهم گردیده

سردار آزمون به آرزویش رسید ، دیدار سردار با روحانی

وقتی رامبد جوان در برنامه خندوانه از سردار آزمون درباره بزرگ ترین آرزویش سوال کرد، شاید تصور اینکه مهاجم خوش خنده تیم ملی فوتبال دیدار با دکتر حسن روحانی را بر زبان آورد، نداشت. سردار اما اعلام کرد دوست دارد روحانی را از نزدیک ببیند و با او درباره شرایط تیم ملی صحبت کند.

آزمون وقتی آن جملات را بر زبان می آورد، فکر نمی کرد رییس جمهوری اینقدر زود به درخواستش پاسخ بدهد. روز گذشته اما از دفتر روحانی با سردار آزمون تماس گرفتند و او را به دیدار با رییس جمهوری دعوت کردند.

مهاجم تیم ملی حالا به بزرگترین آرزویش رسیده و خیلی زود می تواند با روحانی ملاقات کند. او پس از این اتفاق بزرگ در زندگی خود اینطور واکنش نشان داد: «مرسی از برنامه خندوانه که منو به آرزوم رسوند و ممنون از آقای روحانی بابت دعوتش. خوشحال تر از من تو دنیا نیست. دوست تون دارم.»

این اتفاقات در شرایطی رخ داده که سردار آزمون در لیگ روسیه شرایط متزلزلی دارد. او به واسطه قراردادی که با باشگاه روبین کازان دارد، نمی تواند با تیم دیگری قرارداد ببندد و از سوی دیگر حضورش در تمرینات روستوف حسابی مسئولان روبین را عصبانی کرده و باعث شده قیمت رضایتنامه وی را ۴ میلیون یورو اعلام کنند. اگرچه احتمالا دو باشگاه بر سر مبلغ پایین تری به توافق می رسند.

آزمون چندی قبل با رییس جمهوری تاتارستان هم دیدار کرد و حالا ۷۲ ساعت بعد از اعلام آرزویش، به دیدار حسن روحانی خواهد رفت.

دیدار سردار با روحانی

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه