ستاره اسکندری به سریال گیله وا پیوست

تاريخ : 19 تیر

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر  ستاره اسکندری به سریال گیله وا پیوست را در ادامه می خوانید

ستاره اسکندری به سریال گیله وا پیوست, پورتال خبری فرهنگی گهر

ستاره اسکندری به سریال گیله وا پیوست

در ادامه‌ ضبط سریال «گیله‌وا» به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان، ستاره اسکندری به جمع بازیگران این سریال پیوست.

فیلمبرداری از سریال «گیله‌وا» با پیوستن ستاره اسکندری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به جمع بازیگران این سریال ادامه دارد. پیش از این نیز هنرمندانی چون حمیدرضا پگاه، مهران رجبی، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی و… به ایفای نقش پرداخته بودند و با اضافه شدن اسکندری به این جمع، ضبط این سریال در کیاشهر استان گیلان ادامه دارد.

فیلمبرداری سریال «گیله‌وا» به عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج از اواخر خرداد ماه در کیاشهر گیلان آغاز شده است و طبق پیش‌بینی‌ها ضبط این سریال تا پایان تابستان سال جاری ادامه خواهد داشت.

سریال «گیله‌وا» به تهیه‌کنندگی امیر بنان و کارگردانی و نویسندگی اردلان عاشوری سریالی است که از دریچه‌ای متفاوت به وقایع تاریخی روزهای پایانی جنگ جهانی اول، قحطی ایران و قیام جنگل می‌پردازد. این سریال در تلاش است با نگاهی عاطفی به زندگی اجتماعی مردم در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷ بپردازد و به نوعی روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و به خصوص مردم خطه گیلان در صد سال گذشته باشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي