سبحاني: تقوي برکنار نمي‌شود

خليل سپهر سبحاني پس از شکست 4 بر 1 اين تيم برابر پرسپوليس بيان کرد: ما در نيمه‌ي اول گل زودهنگامي دريافت کرديم و اين اتفاق شرايط رواني بدي برايمان رقم زد اما نيمه‌ي دوم براي ما بود. بازيکنان در اين نيمه خودشان را پيدا کردند.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: بايد قبول کنيم وقتي که 5 نفر از بازيکنان اصلي تيم نيستند شرايط خارج از اراده‌اي براي ما رقم مي‌خورد اما دليلي براي نااميدي نيست. به هر حال امروز با نبود بازيکنان اصلي‌مان، جو تماشاگران و تيم هجومي پرسپوليس طبيعي بود که کار ما سخت شود.

مديرعامل باشگاه سايپا همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا باشگاه سايپا تصميمي براي تغييرات در تيمش دارد؟ افزود: تصميم ما اين است که محکم و سرزنده‌تر ادامه دهيم و به آينده اميدوار باشيم. مطمئنا تغييري نخواهيم داشت و از کادر فني حمايت مي‌کنيم. سايپا براي خودش منطقي دارد و بر اساس آن منطق اگر بخواهد ادامه دهد سرزنده‌تر خواهند شد. ما نگران چيزي نيستيم و قصد تغيير نداريم.

سبحاني همچنين در پاسخ به پرسشي مبني بر اين‌که چرا از زمان آمدنش به باشگاه سايپا با بازيکنان مصاحبه نداشته و ارتباطش با اصحاب رسانه کم است، عنوان کرد: مصاحبه نکردن دليل خاصي ندارد و به اعتقاد خودم ارتباطم با رسانه‌ها خوب هم است.

وي در پايان درباره‌ي وضعيت داوري‌هاي مسابقات ليگ نيز خاطرنشان کرد: اشتباهات داوري بخشي از واقعيت‌هاي فوتبال است و اين اشتباهات برخي اوقات خروجي‌هاي عجيبي هم دارد. در فوتبال آنهايي که احساس مسووليت مي‌کنند براي وضعيت داوري بايد فکري کنند؛ چون ضرري که به باشگاه‌ها مي‌رسد در نهايت تيم ملي را متضرر مي‌کند. بنابراين مسوولان بايد به فکر تيم ملي باشند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه