سانحه هوایی فرودگاه تبریز

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 30 دی

سانحه هوایی فرودگاه تبریز

«سانحه هوایی فرودگاه تبریز» به خارج شدن هواپیما از باند ختم شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌ شرقی سانحه هوایی در فرودگاه تبریز را تکذیب کرد و گفت: این حادثه آن‌طور که در رسانه‌ها عنوان شده نیست.

سانحه هوایی فرودگاه تبریز, پورتال خبری فرهنگی گهر

پس از شنیدن شایعاتی مبنی بر سانحه هوایی دیروز فرودگاه تبریز مبنی بر آنکه «هواپیمای شرکت زاگرس‌ایر قبل از پرواز به مقصد مشهد از باند خارج شده‌ است» بر آن شدیم تا گفت‌وگویی با مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی در زمینه صحت و سقم این خبر و جزئیات آن داشته باشیم و از حال مسافران این پرواز با خبر شویم.

محمد صفایی نیز در این رابطه با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۱۵.۱۵ دقیقه بعداز ظهر دیروز اتفاق افتاده است گفت: یک فروند هواپیمای MD شرکت هواپیمایی زاگرس، که قصد عزیمت به مشهد را داشت قبل از پرواز در ابتدای باند و به هنگام دور زدن جهت انجام پرواز از باند خارج و وارد شانه خاکی باند شده است.

وی با اشاره به اینکه به هیچ یک از مسافران خوشبختانه کوچک‌ترین آسیبی نرسیده است گفت: بلافاصله پس از این اتفاق، نماینده شرکت هواپیمایی مستقر در فرودگاه به سرعت مسافران را از هواپیما خارج و به سالن فرودگاه منتقل کرد.

صفایی با اشاره به اینکه بعد از آن اقدامات برای احیا و ورود هواپیما به باند صورت گرفت افزود: پس از چند ساعت تلاش همکاران ایمنی زمینی و خدماتی این اداره کل و نماینده شرکت هواپیمایی مستقر در فرودگاه، این هواپیما توسط خودروی یدک‌کش به رمپ فرودگاه منتقل شد.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي