سامانه ارسال پیام کوتاه یا اس ام اس چگونه کار می کند؟

سامانه های ارسال پیام کوتاه که با نام اکانت ارسال اس ام اس هم شناخته می شود، یکی از سامانه هایی است که می توان برای اهداف تجاری و تبلیغاتی و همچنین اهداف فردی از آن استفاده کرد. برای آشنایی با سامانه ارسال پیام کوتاه این بخش گهر را بخوانید. در ادامه در مورد ویژگی های سامانه های ارسال پیام کوتاه و کار با سامانه ارسال اس ام اس می خوانید.

سامانه ارسال پیام کوتاه یا اس ام اس چگونه کار می کند؟

سامانه ارسال پیام کوتاه یا اس ام اس چگونه کار می کند؟

سامانه ارسال پیام کوتاه

سامانه های ارسال پیام کوتاه یا همان پنل ارسال اس ام اس یک نرم افزار تحت وب است که با آن میتوانید ارسال و دریافت پیامک بصورت تکی و گروهی و انبوه یا تبلیغاتی انجام دهید.

برای استفاده از سامانه های ارسال پیام کوتاه شما هیچ نیازی به نصب نرم افزار/ داشتن سخت افزار مودمGSM برای ارسال و دریافت/ و اتصال مداوم به اینترنت را ندارید. تمام این امکانات در سامانه های ارسال پیام کوتاه فراهم شده است و شما تنها با خرید یکی از سامانه های ارسال پیام کوتاه ، یک شناسه کاربری و رمز عبور اختصاصی خودتان وارد سامانه خود میشوید و از امکانات آن استفاده میکنید.

البته شما برای ارسال به یک خط با پیش شماره ی ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ یا ۳۰۰۰ نیاز دارید که تمام پنل های ارائه شده دارای خط هم میباشند.

پس تنها چیزی که شما لازم دارید یک کامپیوتر+اینترنت است و در هر نقطه از جهان که به اینترنت دسترسی داشته باشید میتوانید پیامک ارسال کنید. البته نیازی نیست که شما برای هر ارسال آنلاین باشید بلکه میتوانید ارسال پیامک هایتان را برای هر زمانی در آینده تنظیم کنید و سامانه آنها را در زمان مقرر ارسال خواهد کرد.

برخی از ویژگی های سامانه های ارسال پیام کوتاه:

با استفاده از سامانـه های ارسال پیام کوتاه میتوانید در عرض چند ثانیه تعداد و حجم بسیار زیادی پیامک ارسال یا دریافت کنید.

با استفاده از سامانـه های ارسال پیام کوتاه میتوانید پیامک تبلیغاتی بر اساس پیش شماره یا کد پستی منطقه ای در سطح کشوری ارسال کنید.

با استفاده از سامانـه های ارسال پیام کوتاه میتوانید با مخاطبانتان (مشتریان/ دانش اموزان/ کار آموزان/ هنرجویان و …) در ارتباط باشید و با یک پیامک اطلاع رسانی و یا فراخوان کنید.

با استفاده از سامانـه های ارسال پیام کوتاه میتوانید بینهایت شماره تلفن درلیست مخاطبان ذخیره کنید.

با استفاده از سامانـه های ارسال پیام کوتاه میتوانید بینهایت متن پیامک پرکاربرد ذخیره کنید.

با استفاده از سامانـه های ارسال پیام کوتاه میتوانید وضعیت پیامک های ارسالی را مشاهده کنید

با استفاده از سامانـه های ارسال پیام کوتاه سایر ویژگی ها را در امکانات سامانه مطالعه کنید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه