ساعت مچی هوشمند سامسونگ تا ماه آینده روانه بازار می شود

تاريخ : 30 مرداد

سامسونگ قصد دارد یک ماه دیگر ساعت مچی هوشمند را روانه بازار کند که با آن می‌توان تماس تلفنی برقرار کرد، بازی‌های ویدیویی را انجام داد و پست الکترونیکی فرستاد.

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ شرکت الکترونیکی سامسونگ قصد دارد سپتامبر سال جاری یعنی حدود یک ماه دیگر ساعت مچی هوشمند  روانه بازار کند که با آن می‌توان تماس تلفنی برقرار کرد، بازی‌های ویدیویی را انجام داد، پست الکترونیکی فرستاد و در نهایت با محصول مشابهی که شرکت اپل قصد عرضه آن را دارد رقابت کرد.

ساعت مچی هوشمند سامسونگ تا ماه آینده روانه بازار می شود, پورتال خبری فرهنگی گهر

این ساعت مچی هوشمند Galaxy Gear نام دارد و شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است آن را همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات الکترونیکی IFA برلین که در تاریخ ۶ سپتامبر آغاز به‌کار می‌کند، معرفی کند.

شرکت سامسونگ همچنین یک کنفرانس مطبوعاتی را برای تاریخ ۴ سپتامبر ترتیب داده است تا در آن فبلت جدید خود موسوم به Galaxy Note III را که دستگاهی بین گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی محسوب می‌شود، معرفی کند.

ساعت مچی هوشمند سامسونگ تا ماه آینده روانه بازار می شود, پورتال خبری فرهنگی گهر

اما Galaxy Gear سامسونگ نخستین ساعت مچی هوشمندی نیست که وارد بازار می‌شود. شرکت سونی چندی پیش دومین نسل از ساعت‌های هوشمند خود را معرفی کرد. این دستگاه به گونه‌ای ساخته شده بود که می‌توانست رابطی بین گوشی هوشمند و کاربر محسوب شود و کنترل آن را به صورت آسان‌تر در اختیار کاربران بگذارد.

از دیگر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار می‌توان به Pebble Watch و I’m Watch اشاره کرد که پیش‌تر در بازار فروخته شدند. لازم به ذکر است شرکت اپل هم اعلام کرده که در حال کار کردن روی ساعت مچی هوشمند خود است.

منبع: worldit.ir
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي