ساعت مچی اپل شاید پلاستیکی باشد!

ساعت مچی هوشمند اپل مدت‌هاست که در دست توسعه قرار گرفته اما درباره این‌که این اسمارت واچ از چه نوعی است، نمی‌دانستیم. اسناد تازه نشان می‌دهند که کمپانی اپل در حال توسعه سه صفحه نمایش متفاوت و تاشو، برای ساعت مچی هوشمند خود است. این اسناد از یک سایت مطبوعاتی کره‌ای به دست آمده و بنا بر گفته این سایت، اپل به دنبال صفحه نمایش‌های متفاوتی برای ساعت مچی هوشمند آی‌واچ می‌باشد.

ساعت مچی اپل شاید پلاستیکی باشد!, پورتال خبری فرهنگی گهر

این منبع کره‌ای ادعا می‌کند اپل در حال آزمایش سه صفحه نمایش ۱.۳ اینچی، ۱.۴ اینچی و ۱.۵ اینچی اولد پلاستیکی است. از آن‌جایی که جنس این صفحه نمایش‌ها پلاستیکی است، می‌توانید صفحه نمایش ساعت مچی هوشمند آی‌واچ خود را تا کرده و خم نمایید. همچنین یک نمونه اولیه از ساعت مچی هوشمند اپل پیش‌تر با صفحه نمایش ۱.۵ اینچی تولید شده بود. گزارش‌های قبلی احتمال داده‌اند که ساعت مچی هوشمند اپل از یک شیشه منحنی شکل، ساخته شده است.

در ماه فوریه، نیویورک تایمز اشاره کرد که شیشه‌های خم‌ شو که Willow Glass نامیده می‌شوند، می‌توانند برای استفاده در ساعت‌های مچی هوشمند مفید باشند. با این حال گزارش و شایعه پلاستیکی بودن ساعت مچی هوشمند اپل، درست یک روز پس از استخدام خالق Fuelband کمپانی نایک به بیرون درز کرد.

شما چه فکر می‌کنید؟! آیا می‌توان ساعت مچی هوشمند iWatch اپل را معجزه دانست؟! ساعتی که با بدنه پلاستیکی‌اش، شما را به یاد پرچم‌داران سامسونگ می‌اندازد!

 

 منبع: ای تی رسان
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي