ساخت سریال پایتخت تا سری 100

سریال پایتخت به یکی از پرطرفدارترین سریال های تلویزیونی در طی سال های اخیر تبدیل شده است. از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: ساخت سریال پایتخت تا سری ۱۰۰ .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

ساخت سریال پایتخت تا سری 100, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

بازیگر نقش «رحمت» در سریال پایتخت گفت: تنابنده بدلیل خاطراتی که از خطه زیبای مازندران دارد به قول خودش تا «پایتخت ۱۰۰» هم در ذهنش قصه و داستان دارد و می تواند با آوردن شخصیت‌های جدید داستانهای تازه ای را روایت کند.

به گزارش تسنیم؛ هومن حاجی‌عبداللهی، بازیگر، صداپیشه، گوینده و مجری تلویزیون از سال ۱۳۷۱ فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد از سری دوم سریال «پایتخت» با نقش رحمت خروس‌باز آمد و ماندگار شد. خانواده معمولی تاکید داشتند که رحمت حتی در اطرافشان هم نباشد، اما او حالا در بطن زندگی آنهاست. آنچه بهانه ماندگاری این شخصیت را فراهم کرد، فارغ از پردازش حرفه‌ای و هنرمندانه، بازی خوب و هوشمندانه هومن حاجی‌عبداللهی در قالب آن بود.

ایفاگر نقش رحمت در مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۴» گفت: این سریال یک فرصت خوبی برای شاد شدن مخاطبان است تا لبخندی بر لبانشان درماه مبارک رمضان نقش ببند.

هومن حاجی عبداللهی درباره اینکه مخاطب «پایتخت» در نوروز بیشتر است یا ماه رمضان افزود: بدون شک تعداد بینندگان این سریال در ماه رمضان خیلی بیشتر از نوروز است چرا که تعطیلات نوروز به هموطنان فرصتی برای مسافرت ها و دید و بازدیدها می‌دهد، بنابراین «پایتخت» تعدادقابل توجهی از تماشاگرانش را اینگونه از دست می‌داد اما در ماه مبارک رمضان اینگونه نیست و هموطنان روزه‌دار در خانه‌هایشان متمرکز هستند و بعد از افطار منتظر هستند در آن فضای گرم و صمیمانه خانواده از طریق امواج شبکه یک سیما برو بچه های «پایتخت» را تماشا کنند.

وی ادامه داد: مردم دوست دارند به جای بازی، واقعیت را تماشا کنند این یعنی همان اتفاقی که در «پایتخت۴» رخ می‌دهد.

بازیگر فیلم سینمایی «چند میگیری گریه کنی» درباره چگونگی ورود رحمت به سریال «پایتخت» اظهار داشت: رحمت یک خروس بازی بود که مایه ننگ فامیل و اقوام بود و هر کسی با او رفاقت می کرد بدنام می‌شد، در سری دوم «پایتخت» در یک سکانس که به منزل بهبود برای صرف شام آمده بود متوجه شد که غذایی که خورده است خروس او بوده است. اما بعد اینکه چه اتفاقی می‌افتد که الان در سری چهار ما می بینیم رحمت حتی شب ها هم در منزل ارسطو می خوابد، خط داستانی قصه را نشان می‌دهد که چطور کم کم او در پروژه پررنگتر می شود.

حاجی عبداللهی تصریح کرد: شخصیت رحمت هر سری دستخوش تغییراتی شده است و در سری چهار هم او با تیپ و قیافه جدید ولی ورشکسته از معاملات تجاری و با ماجراهای جدید ظاهر شده است.
وی افزود: تمام «پایتخت» بصورت یک حافظه اطلاعاتی درون ذهن محسن تنابنده بعنوان طراح پایتخت قرار دارد که خشایار الوند و حسن وارسته هم به او کمک می کنند برای این که این اطلاعات به روز کاغذ بیاید و در قالب فیلمنامه و سریال شکل بگیرد.

او که این روزها مشغول بازی در سریال «زشت و زشت تر» به کارگردانی شاهد احمدلو است می‌گوید: محسن تنابنده بدلیل خاطراتی که از خطه زیبای مازندران داشته و به خاطر همه اتفاقاتی که برای او در آنجا افتاده است به قول خودش تا «پایتخت ۱۰۰» هم در ذهنش قصه و داستان دارد و می تواند با آوردن شخصیت‌های جدید داستانهای تازه ای را روایت کند.

حاجی‌عبداللهی گفت: من نمی دانم مردم چقدر توانسته‌اند با این سریال ارتباط برقرار کنند و آیا از این مجموعه خوششان آمده یا نه ولی دوست دارم همه بینندگان این را بدانند که یک جمع حدود ۸۰ نفره در منطقه شمال کشور با روزی ۱۵ ساعت کار، از زن و بچه و زندگی گذشتند و شبانه روز تلاش می‌کنند تا شما یک ماه رمضان عاشاقانه‌تر و خاطره انگیزتری را در کنار خانواده سپری کنید.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۴» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای تولید شده و در شب های ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲ از این شبکه به روی آنتن می رود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي