زن جوان از دام مرد اخاذ نجات یافت

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 15 اسفند

در ادامه سلسله حوادثی که در کلان شهر تهران اتفاق می افتد، خانم جوانی با همکاری پلیس توانست از دام مرد اخاذ حادثه بگریزد. رئیس کلانتری ۱۱۶ مولوی از دستگیری فردی خبر داد که پس از سرقت تلفن همراه شهروندان اقدام به اخاذی از آنان می‌کرد.

.

زن جوان از دام مرد اخاذ نجات یافت, پورتال خبری فرهنگی گهر.

سرهنگ سیف‌الله نوایی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این‌باره گفت: ساعت ۱۰ شامگاه ۱۱ اسفندماه عوامل کلانتری ۱۱۶ مولوی حین گشت‌زنی در خیابان مولوی با زن جوانی روبه‌رو شدند که بسیار نگران و پریشان به نظر می‌رسید. این زن، هراسان خود را به ماموران رساند و ضمن معرفی خود اعلام کرد که برای خرید به مرکز خرید پارچه‌ مراجعه کرده و در آنجا متوجه سرقت موبایلش شده است.

وی با اشاره به اظهارات این زن ادامه داد: این زن که ساناز نام داشت، به ماموران گفت که پس از تماس با خط خود فردی گوشی را برداشته و اعلام کرده که برای تحویل گوشی مبلغ ۵۰ هزار تومان دریافت می‌کند. این زن هم با همین ترفند با متهم برای دادن پول و پس گرفتن موبایلش قرار گذاشته و در همان لحظه نیز موضوع را به پلیس گزارش کرده بود.

رئیس کلانتری ۱۱۶ مولوی با بیان اینکه بلافاصله ماموران، عملیات خود برای دستگیری این فرد آغاز کردند، گفت: پس از مراجعه متهم به محل قرار با مالباخته، ماموران در اقدامی پلیسی او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

نوایی با اشاره به بازجویی‌های انجام‌شده از متهم، گفت: این فرد که مراد نام داشت، در بازجویی‌ها به سرقت و اخاذی از شهروندان به همین روش اعتراف کرد که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي