زن آمریکایی بر روی تشک سالن کشتی در تهران

زن آمریکایی بر روی تشک سالن کشتی در تهران

جام جهانی ۲۰۱۴ کشتی فرنگی در حالی به میزبانی تهران و قهرمانی تیم ایران ساعاتی پیش (جمعه ۲۶ اردیبهشت-۱۶ می‌) به پایان رسید که برای اولین بار در ایران یک زن بر روی تشک محل برگزاری رقابت‌ها رفت و در ادامه نیز مسابقات را از جایگاه ویژه تماشا کرد.

زن آمریکایی بر روی تشک سالن کشتی در تهران

این زن، کریستینا (کیکی) کلی (Christina “Kiki” Kelly) مدیر تیم کشتی فرنگی امریکا بود که سرپرستی کاروان این کشور، شامل هشت کشتی‌گیر و چهار مربی مرد را در مسابقات تهران بر عهده داشت.

خانم کلی در مراسم افتتاحیه روی تشک‌ “سالن هفت تیر” رفت و با در دست داشتن پرچم امریکا، جلودار تیم این کشور در آیین رژه‌ی تیم‌ها بود.

او سپس به جایگاه ویژه رفت و به عنوان تنها زن حاضر در سالن، به تماشای رقابت‌‌ها نشست.

کریستینا کلی که از سال ۲۰۱۳ به سمت سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی امریکا انتخاب شده، تا مسابقات المپیک ۲۰۱۶ این مسوولیت را بر عهده خواهد داشت.

“ریچارد بندر”، مدیر امور اجرایی فدراسیون کشتی امریکا، در همین ارتباط به وب‌سایت این فدراسیون گفته که از این انتخاب مفتخر و هیجان‌زده است.

او افزوده است: «تعهد کریستینا کلی به برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی، تفاوت بزرگی با سال‌های گذشته به وجود آورده است و ما می‌دانیم که رهبری او وضعیت تیم ملی را بهبود خواهد بخشید.»

کریستینا کلی نیز در مصاحبه با این وب‌سایت گفته است: «کشتی برایم به منزله غلبه کردن بر مشکلات و موانع است و از طریق آن اراده، ریسک و خطر کردن در حین استراتژی برای حرکت بعدی را به نمایش می‌گذارم. همان کاری که در طول زندگی‌ام بارها انجام داده‌ام.»

او که ۴۲ ساله و دارای دختری هشت ساله است، هم‌زمان مدیریت یک بنیاد غیرانتفاعی را نیز بر عهده دارد که در کنار کارهای خیریه هم‌چون تامین هزینه‌های مدرسه‌ای در تانزانیا، باغبانی شهری، بورس‌های تحصیلی و اردوگاه‌های جوانان، به فدراسیون کشتی آمریکا نیز کمک‌های مالی می‌کند.

منبع:parsine.ir

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه