زنی که کلاهی گشاد سر فوتبالیست ایرانی گذاشت!

تاريخ : 1 مرداد

روايت كننده اين ماجرا يكي از هم تيمي هاي اين فوتباليست است

اين ماجرا تقريبا دو سال پيش در يكي از كلان شهرهاي ايران-به جز تهران- اتفاق افتاد. داستان از مصدوميت يك فوتباليست تيم شهرستان آغاز شد.

اين فوتباليست جوان كه در ميان هم تيمي هايش به “زرنگ بودن” معروف بود اين بار حسابي گرفتار يك آدم زرنگ تر از خودش شد به نحوي كه ممكن بود زندگي حرفه اي اش رو به پايان رود.

روايت كننده اين ماجرا يكي از هم تيمي هاي اين فوتباليست است كه از قضا او هم مصدوم بوده و يك روز عصر زمستاني به اتفاق همديگر به مطب يكي از دكترهاي ارتوپد معروف شهر مي روند.

در آنجا بود كه اين فوتباليست مثلا زرنگ گرفتار زني مي شود كه برايش دام بزرگي پهن كرده بود.

(م-ر)آن روز عصر پس از معاينه پايش به وسيله پزشك با آن زن كه حدود ۲۰ سالي از خودش بزرگتر بود آشنا شد و قرار آشنايي گذاشته شد.

شيوه اين زن براي جذب فوتباليست داستان ما اين بود كه با حرفهاي دروغين از ثروت نداشته اش، به اصطلاح مخ فوتباليست را مي زند.

فوتباليست جوان هم با خود مي گويد هم فال است هم تماشا. اين دوران نسبتا طولاني مصدوميت را با اين زن پولدار مي گذرانم و البته پولي هم به چنگ مي زنم. غافل از اينكه نمي دانسته چه اتفاق شومي در انتظارش است.

به هر حال پس از چند بارديدار در رستوران(ق) در مركز شهر، زن داستان ما از فوتباليست دعوت مي كند تا به آپارتمانش برود.

اين زن در توجيه كوچك بودن آپارتمانش(با توجه به ادعاي ثروتمند بودن) به فوتباليست مي گويد چون من از شب مي ترسم و تنهاهم  زندگي مي كنم اين آپارتمان را خريده ام و…

خلاصه داستان اين فوتباليست جوان، اين مي شود كه زن كلاهبردار از هرآنچه در آن شب روي مي دهد فيلمبرداري مي كند و باقي ماجرا را مي توانيد خودتان حدس بزنيد.

پس از گذشت چند روز زن كلاهبردار در يكي از قرارهايشان در همان رستوران(ق) يك سي دي را به فوتباليست مي دهد و ماجرا را مي گويد.

زن خواسته هايش را چنين بيان مي كند: “يا با من ازدواج مي كني يا ۵۰ ميليون پول نقد مي دهي در غير اين صورت نسخه اي از اين سي دي را در اختيار فدراسيون فوتبال قرار مي دهم و…”

فوتباليست جوان كه حسابي رودست خورده بوده شرط ازدواج را رد مي كند اما درباره شرط پول هم آن قدر اصرار و التماس مي كند تا زن كلاهبردار به ۳۰ ميليون راضي مي شود و فوتباليست جوان داستان ما طي سه چك ۱۵،۱۰ و ۵ ميليون توماني پول درخواستي زن كلاهبردار را مي دهد تا معني زرنگ بودن را بيشتر متوجه شود.

جريان اين ماجرا بعدا در ميان چند نفر از دوستان اين فوتباليست توسط خودش مطرح شد و دهان به دهان چرخيد تا به ما رسيد و ما هم براي شما نقلش كرديم.

گفتني است تيم اين فوتباليست در ليگ يك فوتبال حضور داشت.

منبع: تماشاگر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي