زندگی خصوصی رضا رشیدپور

تاريخ : 29 بهمن

زندگی خصوصی رضا رشیدپور

 

زندگی خصوصی رضا رشیدپور, پورتال خبری فرهنگی گهر

نام و نام خانوادگی : رضا رشیدپور

متولد : ۱۸ مرداد ۱۳۵۴

سمت : مجری، تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر

درباره او

آسمونی : رضا رشیدپور در خیابان سلسبیل( رودکی ) تهران است، تنها یک خواهر کوچک‌تر از خودش دارد که مهندس معمار است، مادرش خانه‌دار و پدرش مهندس برق و الکترونیک بوده و زمانیکه برای جمع‌آوری تجهیزات لشکر عاشورا به دزفول اعزام شده بودند، حین انجام وظیفه قطع نخاع شده و در سال ۷۶ درگذشت،

در دوران مدرسه بسیار درسخوان بوده به طوری که دیپلم ریاضی-فیزیک خود را با معدل ۸۶/۱۹ گرفته و همزمان در دو دانشگاه، در دو رشته عمران و کارگردانی فارغ‌التحصیل شده است،

در سال ۸۲ با خانم نغمه مهرپاک مجری برنامهٔ تصویر زندگی که فوق لیسانس روانشناسی دارد ازدواج کرده و در حال حاضر دختری به نام هلن دارد،

به غیر از مجری گری به کار کارگردانی و ساخت و ساز نیز می‌پردازد، البته در فیلم سوپراستار نیز به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته است.

همچنین وی در دو فیلم شیش و بش و در امتداد شهر بازی کرده.

او سابقه مجری‌گری در چند برنامه تلویزیونی در شبکه تهران صدا و سیما را بر عهده داشت که بعضی از آن‌ها به نوعی توقیف شدند.

او در سال ۹۱ اقدام به تهیه ویدئوهای انتقادی و نشر آنها از طریق سایت فیس بوک و یا یوتیوب کرد. در تاریخ اول تیر ۱۳۹۲ محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد تلویزیون جهانی پرسپولیس با مجری گری رضا رشیدپور افتتاح خواهد شد.

شبکه ایرانیان

او مجری برنامه «شب شما بخیر» در شبکه ماهواره‌ای ایرانیان بود. در همان زمان سایت‌های خبری مدعی شدند که او با سوء استفاده از هنر یک هنرمند ۷۰ ساله قصد ایجاد ناآرامی داشته و بازداشت شده است!

که بعدا تکذیب شد رضا رشیدپور در سالهای نود و یک و نود و دو با فاصله گرفتن از فضای فعالیتهای تلویزیونی و سینمایی اقدام به تکمیل تحصیلات خلبانی خود کرده و مدرک ای ار در خلبانی با گرایش خلبانی با هواپیمای ایرباس سری سیصد را دریافت کرده است.

بنابراین او تنها هنرمند ایرانی است که علاوه بر مدرک کارگردانی سینما در دو شاخه غیرمرتبط یعنی کارشناسی ارشد مهندسی سازه و خلبانی اقدام به تحصیل کرده است.

حضور در متینگ انتخاباتی حسن روحانی

او تا خرداد ۱۳۹۲ کمتر در برنامه‌ها به عنوان مجری ظاهر می‌شد، تا این که در هیجدهم خرداد ۱۳۹۲ با حضور در متینگ پرشور انتخاباتی دکتر حسن روحانی، به صراحت از ایشان حمایت کرده و اجرای برنامه را بر عهده گرفت.

در این متینگ بیش از ۵۰ هزار نفر حضور داشتند. رشید پور همچنین در جریان سفر حسن روحانی به مشهد و اصفهان همراه با وی بوده و اجرای سخنرانی را بر عهده گرفت.

فعالیت‌ها

مجری

مثلث

شب شیشه‌ای

عبور شیشه‌ای

مثلث شیشه‌ای

زنده رود

بازیگری سینما

بی‌پولی (۱۳۸۶)

سوپر استار (۱۳۸۸)

شش نفر زیر باران (۱۳۸۹)

شیش و بش (۱۳۹۰)

در امتداد شهر (۱۳۹۰)

شرف خانواده فاضل (۱۳۹۲)

جنگ نوروز

تلویزیون

مرد هزار چهره

مرکز چند رسانه‌ای تهران

او مدیر مرکز چند رسانه‌ای تهران T M C واقع در خیابان آفریقا می‌باشد.

کارگردانی

رضا رشید پور کارگردان ،مجری و بازیگر برنامه ی با نام عینک آفتابی که هم اکنون از شبکه نسیم پخش می شود هست.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي