زنان بي‌حجاب کمپين حجاب راه انداختند / عکس

تاريخ : 30 مرداد

تعدادی از زنان سوئدی پس از حمله هفته گذشته به یک زن باردار محجبه و کشف حجاب وی با انتشار عکس‌های محجبه‌ای از خود در سایت‌های اجتماعی به حمایت از وی پرداختند.

در همین راستا تعدادی از زنان سوئدی عکس‌های محجبه خود را در توییتر و دیگر سایت‌های اجتماعی منتشر کردند. در میان معترضان به حمله علیه این زن مسلمان تعدادی از سیاست‌مداران و مجری‌های تلویزیونی نیز مشاهده می‌شوند.

زنان بي‌حجاب کمپين حجاب راه انداختند / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
افرادی که اقدام به تشکیل این کمپین کرده‌اند از دولت درخواست کرده‌اند تا از حقوق زنان مسلمان و آزادی مذهبی آنان حمایت کند.

ابنا نوشت: بیلان عثمان، یکی از موسسان این کمپین گفت: مردم ما به حجاب و مسلمانان همچون یک بیگانه می‌نگرند. این جریان می‌تواند فرصتی باشد تا مشکلاتی که زنان مسلمانان با آن مواجه هستند را مطرح کند.

زنان بي‌حجاب کمپين حجاب راه انداختند / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
گفتنی است قربانی حمله هفته گذشته پس از آنکه از سوی فردی مورد حمله قرار گرفت به بیمارستان انتقال یافت. پلیس نیز اعلام کرده در حال بررسی این پرونده است.

این در حالی است که پس از رسانه‌ای شدن این موضوع زنان مسلمان دیگری نیز اعلام کردند به دلیل حجاب مورد حمله قرار گرفته‌اند.

زنان بي‌حجاب کمپين حجاب راه انداختند / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
وزیر دادگستری سوئد نیز با ابراز نگرانی از این اتفاقات اعلام کرد چنین حمله‌هایی باید جدی تلقی شوند.

گفتنی است  تبلیغات بسیار مسموم رسانه های غربی بر ضد اسلام و تلاش برای ایجاد موج اسلام هراسی در غرب ،رفتارهای  نژاد پرستانه مختلفی را در این کشورهای مدعی تربیت متمدنانه انسان  ، به وجود آورده است  .

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي