زمان پخش و تکرار سریال تاریکی شب روشنایی روز

سریال «تاریکی شب روشنایی روز» که جایگزین سریال بچه مهندس می باشد به تازگی از شبکه دو سیما پخش شده است.

زمان پخش و تکرار سریال تاریکی شب روشنایی روز, پورتال خبری فرهنگی گهر

این سریال که به وقایع اول انقلاب می پردازد، در لوکیشن‌های خانه‌ای واقع در خیابان ایتالیا، شهرک سینمایی دفاع مقدس مقابل دوربین رفت.

خلاصه داستان سریال تاریکی شب روشنایی روز

سریال روایتگر زندگی بهنام طریقت است که با تنهایی هایش کنار آمده است. او خانواده گرمی دارد، اما حسرت های گذشته دور زندگی اش، دست از سرش برنمی دارد. همه آدم ها باید زمانی تصمیم بگیرند بین معروف بودن، محبوب بودن و مفید بودن یکی را انتخاب کنند و شخصیت داستان سریال، مفید بودن را برگزیده است.

در مجموع این سریال داستانی عاشقانه دارد که در بستری سیاسی تاریخی رخ می دهد. داستان عشقی که سیاست تباهش کرده است. یکی از ویژگی های قاسم زاده اصل این است که به مفهوم دورهمی در خانواده خیلی توجه می کند و همیشه در آثارش این موضوع پررنگ است. او در این باره تاکید می کند خیلی خانواده دوست و وابسته به خانواده است و همیشه جمع خانوادگی برایش ارجحیت دارد و اعتقاد دارد خانواده باید پشتیبان لحظات اشتباه زندگی یکدیگر باشند و از هم حمایت کنند. بنابراین این کارگردان در مجموعه تاریکی شب روشنایی روز هم يك خانواده حامی را به تصویر می کشد، خانواده ای که با وجود همه مشکلات یکدیگر را تنها نمی گذارند، زیرا خانواده مهم ترین نهاد هرجامعه است و در این سریال سعی شده در لایه های مختلف به این مفاهیم پرداخت شود.

فرهاد قائمیان در نقش بهنام طریقت خیر مدرسه‌ساز، مائده طهماسبی اکرم، بهرام ابراهیمی‌ محمد، بهاران بنی‌احمدی فرشته و… در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

در ادامه زمان پخش و تکرار این سریال را منتشر کرده ایم

زمان پخش سریال تاریکی شب روشنایی روز

زمان پخش هر شب ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما

زمان تکرار سریال تاریکی شب روشنایی روز

تکرار این سریال روز بعد ساعت ۱۲ و ۱۶:۱۵ دقیقه می باشد.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي