زمان پخش سریالهای ماه رمضان 95 + خلاصه سریال ها

تاريخ : 6 خرداد

ماه رمضان امسال بدلیل پخش مسابقات یورو ۲۰۱۶ و همچنین مسابقات والیبال انتخابی المپیک شبکه ۳ هیچ سریالی نخواهد داشت

اما شبک یک با سریال علی البدل و شبکه دو با سریال برادر برنامه خواهد داشت

رضا پورحسین، قائم مقام معاون سیما درباره سریال های درنظر گرفته شده برای ماه رمضان به دو سریال علی البدل و برادر اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد که همین دو سریال برای پخش در ماه رمضان تعیین شده هستند و قرار نیست به آنها اضافه شود .

وی با بیان اینکه برای این ایام همین دو مجموعه کفایت می کند افزود: سریال پادری هم آماده نمایش است و بعد از ماه رمضان روی آنتن می رود، اما برای این ایام در نظر گرفته نشده است. «پریا» هم آماده نمایش شده و بعد از ماه رمضان پخش می شود.

خلاصه سریال علی البدل

زمان پخش سریالهای ماه رمضان 95 + خلاصه سریال ها, پورتال خبری فرهنگی گهر
عکس بازیگران سریال علی البدل

سریال علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم در روستایی در اطراف همدان اتفاق می افتد. همانطوری که از اسمش پیداست داستان این سریال، در مورد افرادی می باشد که در همه ی مجالس و شوراها اعضای علی البدل هستند ولی حق رای ندارند. کسانی که اگر چه حضور دارند، اما به آنها حق رای داده نمی شود. طعنه های سیاسی و اجتماعی این سریال بی شباهت به پایتخت نیست اما فضای متفاوتی را در چند خانواده به تصویر می کشد.

 زمان پخش سریال علی البدل در ماه رمضان ۹۵ :

سریال علی البدل در ماه رمضان امسال هر شب ساعت ۲۲ در شبکه اول پخش خواهد شد.

زمان پخش سریال برادر:
همچنین سریال برادر در ۳۰ قسمت به کارگردانی جواد افشار، تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و  به نویسندگی آرش قادری قرار است در ماه مبارک رمضان ۹۵ از شبکه دو سیما پخش شود.

خلاصه سریال برادر

زمان پخش سریالهای ماه رمضان 95 + خلاصه سریال ها, پورتال خبری فرهنگی گهر

حسين يارى و پوريا پور سرخ در نمايى از سريال برادر

حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنج های تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که… .

بازیگران سریال برادر :

زمان پخش سریالهای ماه رمضان 95 + خلاصه سریال ها, پورتال خبری فرهنگی گهر

 نمايى از سريال برادر

حسن پورشیرازی، رضا توکلی، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، کاوه خداشناس، لیلا اوتادی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، محمد رسول صفری، قدرت ا… صالحی، سید مهرداد ضیایی، بهنام قربانی، مژگان بیات، علیرضا درویش زاده، امیر منصور فلاح، حسین پارسا، افسانه تهرانچی، سمیرا مهدوی شکیبا، مهرداد ایل بیگی، زهرا فراهانی و…

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي