زمان و مکان کنسرت یادم تو را فراموش مازیار فلاحی

زمان و مکان کنسرت یادم تو را فراموش مازیار فلاحی مشخص شد. برای خواندن ادامه خبر، این مطلب گهر را تا پایان مطالعه نمایید.

زمان و مکان کنسرت یادم تو را فراموش مازیار فلاحی

کنسرت خواننده پاپ اواخر فصل بهار در تهران برگزار می شود.

مازیار فلاحی خواننده سریال “قلب یخی” در تهران به روی صحنه می‌رود و قطعات فیلم “یادم تو را فراموش” را به همراه چند قطعه از آلبوم جدید خود اجرا می‌کند.

این کنسرت طی دو سئانس 18 و 21:30 در روز 4 خرداد در سالن‌ همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود که دومین کنسرت این خواننده در سال جاری در این سالن است. او پیشتر در نوروز نیز در یک سئانس برای مردم پایتخت از عاشقانه‌هایش خوانده بود.

فلاحی خواننده، آهنگساز و نوازنده گیتار است که تاکنون 3 آلبوم رسمی منتشر کرده و در فیلم‌ و سریال‌هایی چون “قلب یخی”، “اسب سپید پادشاه”، “جاودانگی” و “مجنون لیلی” به اجرای موسیقی پرداخته است.

این خواننده در کنسرت پیش رو، ضمن اجرای قطعاتی از فیلم “یادم تو را فراموش” به کارگردانی علی عطشانی که خود فلاحی نیز در آن حضور داشت، چند قطعه از آلبوم جدیدش که در سال 96 منتشر می‌شود را هم برای اولین بار برای دوستداران خود اجرا خواهد کرد.

همچنین در کنسرت روز 4 خرداد، مازیار فلاحی برخی از قطعات محبوب سه آلبوم رسمی خود با نام‌های “قلب یخی”، “لعنت به من” و “ماه هفتم” و تک آهنگ‌های جدیدش را نیز اجرا خواهد کرد. برخی از این قطعات عبارتند از: “لعنت به من”، “فرض محال”، “مجنون لیلی”، “بازم بارون”، “دروغه”، “استرس”، “قربون مست نگاهت” و “آخرین نفس”.

اعضای ارکستر فلاحی را برای این اجرا، نوید اسکندر (رهبر ارکستر، پیانو و کیبورد)، مسعود مبینى(گیتار بیس)، سهیل بیانی‌مهر (گیتار اسپانیش)،¬ مجتبی تقی‌پور(تار،گیتار و گیتار اسپانیش)، مهدى جوانبخت (ویولن)، آشور ظفر مرادیان (درام) و امین قاسمی(پرکاشن) تشکیل می‌دهند.

تازه‌ترین کنسرت فلاحی به همت موسسه فرهنگی و هنری “آوای فروهر” برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه