زمان برگزاری اولین کنسرت نیما علامه

تاريخ : 4 اسفند

زمان برگزاری اولین کنسرت نیما علامه مشخص شد. در ادامه متن کامل خبر را می خوانید

زمان برگزاری اولین کنسرت نیما علامه, پورتال خبری فرهنگی گهر

خواننده جوان موسیقی پاپ که به تازگی به جرگه خوانندگان رسمی کشور پیوسته، پس از انتشار اولین آلبومش در هفته‌های پیشین، برای نخستین بار کنسرت برگزار می‌کند.

«نیما علامه» که فرزند «احمد علامه دهر» -بازیگر فقید سینما و تلویزیون- است پس از چند سال حضور در موسیقی و انتشار آثارش در فضای مجازی، چند روز پیش موفق شد اولین آلبوم رسمی‌اش با عنوان «مبارکم باشه» را روانه بازار موسیقی کشور کند و حال قرار است در آستانه سال جدید، قطعات این آلبوم و محبوب‌ترین آثارش را برای مخاطبینش بخواند.

کنسرت خواننده قطعه مشهور «سخته»، یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ به تهیه‌کنندگی «کوروش مافی کیان» و «امید میرزایی» و به همت موسسه «آوای ترنم یونا» در سالن اریکه ایرانیان برگزار خواهد شد و فروش بلیت‌های آن از طریق سایت ایران کنسرت آغاز شده است.

علامه درباره این کنسرت به «موسیقی ما» گفت: «هرچند من از سال‌ها پیش تجربه اجرا در جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف را داشته‌ام، اما این نخستین رویارویی من با مخاطبینم در قالب کنسرت است و از این بابت بسیار خوشحالم. از طرفی سالن اریکه ایرانیان جایی است که بسیاری از خوانندگان سرشناس موسیقی پاپ، اجراهایشان را از آنجا شروع کرده‌اند و برای من اجرا در چنین سالن معتبری مایه خرسندی است. همه تلاش و توانم را به کار می‌گیرم تا در کنار مخاطبینی که به سالن می‌آیند شب خاطره‌انگیزی رقم بزنیم.»

«محسن افشار» که سرپرستی گروه پُرکار «آرپژ» را بر عهده دارد و در این سال‌ها با بیشتر خوانندگان سرشناس موسیقی پاپ همکاری کرده، سرپرستی ارکستر نیما علامه در این کنسرت را بر عهده خواهد داشت.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي