رکورد شکنی های جدید رونالدو

تاريخ : 22 آذر

رکورد شکنی های جدید رونالدو

تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در بازی مقابل آلمریا با حساب ۴ بر ۱ مقابل میزبانش به برتری رسید كه در این دیدار “ایسكو”، “بیل” و رونالدو ۲ بار، دروازه حریف را گشودند.

* دبل رنالدو: شكستن ركورد خودش / برابری با یك ركورد / نزدیك شدن به ركورد مسی

– رونالدو با این دو گل بهترین رکورد دوران فوتبالش در دور رفت لالیگا را شکست. او پیش از این در فصل ۱۲-۲۰۱۱ در ۱۹ بازی اول لالیگا ۲۳ گل زده بود.

رکورد شکنی های جدید رونالدو, پورتال خبری فرهنگی گهر

– نكته دیگر اینكه رونالدو با بهترین رکورد تاریخ تا هفته پانزدهم برابری کرد. “پردون” از اتلتیکو در فصل ۴۱-۱۹۴۰ و “باتا” از اتلتیک بیلبائو در فصل ۳۱-۱۹۳۰ نیز به رکورد ۲۵ گل در ۱۵ بازی رسیده بودند.

– در حال حاضر رکورد تعداد گل در نیم فصل اول در اختیار مسی است. بازیکن آرژانتینی در فصل ۱۳-۲۰۱۲ در نیم فصل اول ۲۸ گل زده بود. رونالدو ۴ هفته فرصت دارد تا چهار گل بزند و رکورد او را بشکند.

* فحاشی بازیكن سابق آلمریا

“کروسات” بازیکن سابق آلمریا در حین بازی با رئال مادرید حمله تندی به “کریستیانو رونالدو” داشت. وی در صفحه توئیتر خود نوشت: «می توان گستاخ تر از رونالدو بود؟ به همین خاطر است که دوستان زیادی ندارد!»

البته به نظر می رسد که او نمی داند که رونالدو یكی از محبوب ترین بازیکنان جهان است!

* شعار مودبانه هواداران آلمریا علیه رونالدو!

پس از آن که سازمان لیگ اسپانیا اعلام کرده که با فحاشی در استادیوم ها شدیدا برخورد می کند، هواداران آلمریا یک شعار مودبانه علیه رونالدو ساختند.

شعار قبلی آنها “این پرتغالی، چه حرامزاده ای” بود اما آنها با توجه به هشدار سازمان لیگ این شعار جدید را ساختند: “این پرتغالی، دوستش ندارم!”

 

منبع:jamnews.ir
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي