رکودهای عجیب گینس / عکس

دسته بندي : 💥 سرگرمی,عجایب
تاريخ : 27 آذر

باشگاه خبرنگاران:رکوردهای زیادی روزانه در نقاط مختلف دنیا جابجا می شود که برخی از آن ها واقعا عجیب و غیر قابل باور هستند. این رکوردها به نوعی است که تنها یک نفر شاید در دنیا بتواند آن ها را بدست آورد.
کوردهای باورنکردنی تعداد زیادی ندارند چرا که این کار از دست هر کسی بر نمی آید. تقریبا می تواند گفت هیچکدام از این رکوردها ساده نیستند و تنها افراد خاص قادر به انجام آن هستند چرا که نیاز به استعدادهای خیلی خاص دارند. اما این چند موردی که ما برای شما انتخاب کرده ایم کمی با آنچه تا بحال از رکورد زنی شنیده اید تفاوت دارد.
بیشترین تعداد مار در دهان

رکودهای عجیب گینس / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

این رکورد بسیار عجیب در دست یک جوان به نام “جک بیبی” است که در سال ۲۰۰۹ به آن دست یافت. او توانست به مدت ۱۰ ثانیه ۱۱ مار مرگبار را در دهانش جای دهد و در این مدت هیچکدام او را نیش نزدند. این رکورد در کنار اینکه بسیار خطرناک است میزان زیادی نیز ریسک ابتلا به بیماری های مختلف در آن وجود دارد.

 
بزرگترین هواپیمای خورده شده

رکودهای عجیب گینس / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

این رکورد از آن دسته دستاوردهایی است که کمتر کسی می تواند به آن فکر هم بکند. تنها کسی که به این رکورد دست یافته است “مایکل لوتیتو” یکی از افسانه های خوردن آهن است.  او در سال ۱۹۹۰ بزرگترین  نمایش خودش را آغاز کرد و در این نمایش قرار شد او یک هواپیمای سسنا را به طور کامل بخورد. پس از دو سال تلاش هیچ قطعه ای از هواپیما باقی نمانده بود که مایکل آن را نخورده باشد. او همچنین در سال ۲۰۰۷ و در سن ۵۷ سالگی به علت طبیعی جانش را از دست داد.

 
بیشتری مسافت پرت شدن در تصادف

رکودهای عجیب گینس / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

در یکی از شب های سال ۲۰۰۱ تصادفی در اتوبان های آمریکا رخ داد که طی آن یکی از رکوردهای گینس به ثبت رسید. در این تصادف “متیو مک نایت” با یک خودروی در حرکت تصادف کرد و ۳۵ متر دورتر از محل حادثه به زمین رسید. او در این حادثه آسیب زیادی ندید و یکی از شانه ها و لگن او شکست . هنگامی که او در بیمارستان بستری بود مسئولین گینس برای ثبت رکورد به سراغ او رفتند.

 

تحمل بیشترین وزن روی سر

رکودهای عجیب گینس / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

“جان ایوانس” کسی است که به خاطر رکورد دست نیافتنی اش بسیار معروف شد. او تا به حال چندین بار این رکورد را حابه جا کرده است اما هیچکس به رکورد او نزدیک هم نشده است. آخرین رکوردی که جان به ثبت رساند نه داشتن یک مینی ماینر ۱۶۰ کیلویی روی سرش بود که توانست دزدیک به ۳۳ ثانیه این کار را انجام  دهد.
سریعترین افزایش وزن

شاید به نظر جالب باشد تا بشنوید یک فرد به دنبال کسب رکورد سریعترین افزایش وزن است اما باید بدانید این رکورد هم اکنون در دست یک خانم به نام “دونا سیمپسون” قرار دارد. او در سا ۲۰۱۰ نزدیک به ۲۷۳ کیلو گرم ون داشت و تصمیم گرف در طول ۲ سال تنها غذاهای چرب با کالری بالا بخورد و در این مدت توانست نزدیک به ۴۰۰ کیلوگرم شود. البته چندی پیش او از این رکوردشکنی شا دست برداشت تا شاید بتواند دوباره لاغر کند.
سریع ترین کاهش وزن

این رکورد یکی از سخت ترین و همچنین خطرناک ترین مورادی است که در کتاب گینس وجود دارد و تا به حال افراد زیادی بوده اند که برای رسیدن به آن تلاش کرده اند ولی در میانه راه جان خودشان را از دست داده اند. رکورد این بخش در دستان خانمی به نام “روزالی بردفورد” است که توانست در طول ۳ سال نزدیک به ۴۲۰ کیلوگرم وزن کم کند اما او نیز در حین کم کردن وزن به علت سکته قلبی جان خودش را از دست داد.

 

گردآوری: گروه سرگرمی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي