رپورتاژ خبری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

رپورتاژ یکی از مهمترین روش های تبلیغات در دنیای امروزه است. آیا می دانید رپورتاژ خبری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ این بخش گهر را تا پایان مطالعه نمایید.

رپورتاژ خبری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

رپورتاژ خبری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

مدیران بازاریابی و مسئولین وب سایت شرکت ها در گوگل بدنبال روش های جدید سئو و بهینه سازی سایت هستند و مشاهده میکنند که به تازگی سایت های تبلیغاتی و آموزش سئو یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی و سئو را رپورتاژ آگهی معرفی میکنند.

بنابراین برای آشنایی با رپورتاژ آگهی با کلماتی مانند ؛ رپورتاژ آگهی ، رپرتاژ آگهی ، رپورتاژ خبری ، رپرتاژ آگهی ، رپورتاژ یعنی چه ، خرید رپورتاژ ، رپورتاژ ، ریپورتاژ ، رپرتاژ ، رپورتاژ آگهی چیست ، نمونه رپرتاژ آگهی ، معنی رپورتاژ و رپورتاژ آگهی چیست در گوگل جستجو میکنند تا با این روش جدید سئو آشنا شوند .

رپورتاژ یا رپرتاژ به معنی گزارش است که از کلمه ریپورت گرفته شده است ، repotrage یک کلمه فرانسوی است .

در حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت ،رپورتاژ آگهی به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برندها یا اشخاص در سایت های خبری مطرح شده است و بصورت یک حبر تبلیغاتی منتشر میشود.

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند.

رپرتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند .

رپورتاژ آگهی درواقع یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلنیک فالو میباشد.

مهمترین نکاتی که در این روش تبلیغات اینترنتی وجود دارد ؛

اول : نحوه تهیه خبر تبلیغاتی است که لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای ، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو  تهیه شود .

دوم : رپورتاژ خبری در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود .

سوم : محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد .

چگونه رپورتاژ آگهی باعث ارتقاء رتبه سایت من در گوگل میشود ؟

در محتوای رپرتاژ یک تا سه کلمه کلیدی از متن بصورت فالو لینک میشود به سایت شما .

بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید و معتبر بالاترین تاثیرگذاری را در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل دارد .

رپورتاژ تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان محدود نیست و همیشه در سایت‌ها باقی میماند، بنابراین تاثیر آن برای سئو بیشتر خواهد بود .

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه