رونمایی از نوت بوک هیبریدی کمپانی توشیبا / عکس

به تازگی خبرهایی مبنی بر رونمایی نوت بوک هیبریدی که جدیدترین محصول کمپانی توشیبا است شنیده می شود.

رونمایی از نوت بوک هیبریدی کمپانی توشیبا / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

کمپانی توشیبا در جریان برگزاری نمایشگاه برلین از نوت بوک هیبریدی خود با ۱۴ ساعت ماندگاری شارژ رونمایی کرد.

توشیبا در نمایشگاه  IFA ۲۰۱۵ میلادی به معرفی محصولات جدید خود پرداخت. در این نمایشگاه محصولات متنوعی توسط شرکت های معروف و نیمه معروف در زمینه های مختلف ارائه می شوند.

یکی از این محصولات نوت بوک هیبریدی  Satellite Click ۱۰ بود. از قابلیت های این نوت بوک می توان به استفاده ساده به صورت نوت بوک یا تبلت و همینطور عمر باتری بالا را اشاره کرد. توشیبا مدعی است، این نوت بوک بهترین کاربرد یک لپ تاپ و تبلت را تنها با یک کلیک در اختیار کاربرانش قرار می دهد. کاربران با استفاده از Satellite Click ۱۰ می توانند یک نوت بوک را در اختیار داشته یا به سادگی آن را تبدیل به یک تبلت کنند.

از ویژگی های سخت افزاری این نوت بوک می توان به مواردی مانند پردازنده اتم اینتل، ۴ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و قابلیت ارتقاء با استفاده از MicroSD تا ۱۲۸ گیگابایت  اشاره کرد. در صفحه کلید این نوت بوک هیبریدی، دکمه خاصی تعبیه شده تا بتوان کورتانا (دستیار صوتی مایکروسافت) را ساده تر در اختیار داشت.

Satellite Click ۱۰ می تواند شارژی بیش از ۱۴ ساعت را در اختیار کاربرانش قرار دهد. این نوت بوک مجهز به اسپیکرهای استریو است تا کاربران توشیبا تجربه متفاوتی داشته باشند. این نوت بوک در ماه های آخر سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه خواهد شد اما اطلاعات دقیقتری درباره قیمت یا نقاط عرضه آن منتشر نشده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي