رونمایی از اولین ساعت هوشمند اندرویدی/عکس

امروزه همه شرکت ها قصد دارند که با عرضه محصولات گوناگون از دیگر شرکت های رقیب سبقت بگیرند. در این مطلب عکس ها و ویژگی های اولین ساعت هوشمند اندرویدی که به تازگی رونمایی شده است را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

محصولات پوشیدنی هوشمند توانسته در این بازار در بین کاربران جایگاه خوبی را بدست بیاورد، درهمین راستا برندهای زیادی وارد تولید این بخش شده اند، که جدیدترین محصول یک ساعت هوشمند لوکس با سیستم عامل اندروید و قابلیت های عالی است.

کمپانی مشهور سوئیسی Tag Heuer در تولید ساعت، مراسمی را در شهر نیویورک برگزار کرد و در آن از اولین ساعت هوشمند لوکس اندرویدی دنیا رونمایی کرد. این ساعت هوشمند Connected Watch نام داشته و قیمتی ۱۵۰۰ دلاری دارد. این کمپانی در ساخت ساعت هوشمند خود از مدل کلاسیک Carrera نمونه برداری کرده است و همچنین به سیستم عامل Android Wear گوگل و پردازنده اینتل مجهز است.

رونمایی از اولین ساعت هوشمند اندرویدی/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

از ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به یک پردازنده‌ اینتل دو هسته‌ای با فرکانس سرعت ۱٫۶ گیگاهرتزی، صفحه‌ نمایش ۱٫۵ اینچی LTPS LCD با وضوح ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل (مقاومت صفحه نمایش با به کار بردن پوشش کریستال یاقوتی)، حافظه‌ رم یک گیگابایتی، چهار گیگابایت حافظه داخلی و عمر باتری یک روزه‌ با داک مخصوص شارژ اشاره کرد.

وزن این ساعت هوشمند ۵۲ گرم است و ۱۲٫۸ میلی‌ متر ضخامت دارد و قابل سازگاری با سیستم‌ های عامل اندروید ۴٫۳ و iOS 8.2 اپل به بالا می باشد. ساعت هوشمند Tag Heuer همچنین از سنسورهایی مثل ژیروسکوپ، حسگر شتاب سنج و میکروفون بهره می‌ برد و قابلیت لرزش گیر هم دارد و از بلوتوث ۴٫۱ و وای‌ فای پشتیبانی می کند و قادر است با دیگر دستگاه‌ ها ارتباط برقرار کند.

رونمایی از اولین ساعت هوشمند اندرویدی/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

تگ هوئر اپلیکیشن هایی کاربردی نظیر ساعت برای کوک کردن، کورنومتر، قابلیت های پیام رسانی، باز کردن گوگل مپ و موارد دیگر را برای استفاده‌ کاربران در نظر گرفته است. این ساعت دارای سه حالت برای صفحه نمایش است به صورت کورنومتر، مدل کلاسیک با سه عقربه و حالت GMT می باشد و براساس اطلاعات بدست آمده ساعت هوشمند Connected قرار است روز دوازدهم نوامبر در رنگ‌ های سفید، مشکی و آبی عرضه و در دسترس کاربران علاقمند قرار بگیرد.

کمپانی Tag Heuer گفته است که اگر ساعت هوشمند اندرویدی نظرتان را جلب نکرد، می‌توانید ساعت را برگردانید و یک دستگاه ساعت آنالوگ را از این کمپانی دریافت کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي