رونالدو تا سال 2018 با رئال تمدید کرد

باشگاه رئال مادرید اعلام کرد کریستیانو رونالدو قرارداد جدیدی با این باشگاه به امضا رسانده که طی آن تا سال 2018 در سانتیاگوبرنابئو خواهد ماند.

رونالدو تا سال 2018 با رئال تمدید کرد
ستاره پرتغالی در مراسمی در ساعت 12:45 به وقت محلی در رویال باکس سانتیاگوبرنابئو و در حضور فلورنتینو پرز رئیس باشگاه قرارداد جدید خود با رئال مادرید را امضا می کند و بعد از آن در کنفرانسی خبری شرکت می کند.

رونالدو که در سال 2009 با 80 میلیون پوند از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست در 203 بازی برای این تیم آمار فوق العاده 203 گل را ثبت کرده و آخرین بار در دیدار شنبه شب رئال مقابل ویارئال برای تیمش گل زده است.

گفته می شود قرارداد جدید رونالدو برای 5 سال آینده 76 میلیون پوند ارزش دارد و او را بالاتر از لیونل مسی  و زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل خواهد کرد. رونالدو در قرارداد جدید سالی 17 میلیون یورو دریافت می کند که یک میلیون یورو بیشتر از درآمد لیونل مسی در بارسلوناست.

این بازیکن 28 ساله در اوایل فصل گذشته نارضایتی خود را از شرایطش در رئال اعلام کرد و شایعات ترک این تیم و بازگشت به منچستریونایتد قوت گرفت. اما قرارداد جدید و پرسود رونالدو او را برای ماندن در رئال مادرید متقاعد کرده است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه