روش های شگفت انگیز برای چاقی صورت

تاريخ : 3 اسفند

روش های شگفت انگیز برای چاقی صورت

 

روش های شگفت انگیز برای چاقی صورت, پورتال خبری فرهنگی گهر

یکی از مشکلاتی که افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند لاغری صورت می باشد . با کوچک ترین تغییر در برنامه غذایی مان صورت مان لاغر می شود . با آغاز تمرینات سنگین ورزشی نیز در کوتاه ترین زمان زیبایی صورت خودمان را از دست خواهیم داد . این مشکل در زنان و مردان دیده می شود و بسیاری از افراد برای درمان آن تلاش می کنند . در این مطلب آسمونی ما به شما آموزش خواهیم داد تا لاغری صورت خودتان را با ۸ کلید جادویی درمان کنید .

در طب مدرن با تزریق ژل و بوتاکس می توان صورت را زیبا ساخت اما قبل از این که این روش ها را امتحان کنید نگاهی هم به توصیه درمانگران طب سنتی بیندازید و سعی کنید از نسخه های طبیعی استفاده نمایید تا دچار عوارضی نگردید .

۱-استفاده از خیار و گلابی

.

میوه خیار به علت داشتن بافت جزء میوه های آب دار به حساب می آید هم چنین دارای خواص بسیار زیادی برای تلطیف کردن پوست و رساندن آب به سطح سلول های پوستی دارد . استفاده کردن از این میوه به صورت خوراکی و موضعی می تواند آب لازم را به سلول های پوستی برساند .

به ویژه استفاده از ماسک این میوه با این کار می توانید به مدت ۲ هفته آب لازم به سلول های پوست خودتان را برسانید تا صورت تان زیباتر به نظر برسد . خیار را رنده کنید و آن را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی صورت خودتان بگذارید . در کنار آن می توانید از گلاب خوب نیز استفاده نمایید . گلاب را بر روی صورت خودتان کمپرس نمایید این کار را نیز به مدت ۲۰ دقیقه و هر هفته سه بار تکرار کنید .

۲- سعی کنید که آب میان بافتی صورت تان را زیاد نمایید 

.

به مقدار کافی در طول روز آب بنوشید این مسئله از جمله نکاتی است که کم تر کسی به آن توجه کافی دارد . عده ای از ما فکر می کنیم با نوشیدن ۴-۵ فنجان چای آب مورد نیاز بدن خودمان را تأمین کرده ایم در حالی که اصلا این گونه نیست و هیچ چیزی نمی تواند جای مایع آب را دربدن بگیرد آب اثر معجزه گری بر روی پوست و چاقی صورت دارد .

این مسئله به خصوص زمانی که در حال تمرینات ورزشی هستید بیش تر حس می گردد به طور معمول زنان و مردانی که به صورت پیوسته ورزش می کنند بیش تر با لاغری صورت مواجه می شوند آن ها بعد از مدتی حس می کنند که دیگر صورت شان آن زیبایی اولیه را ندارد . نوشیدن آب آن هم به اندازه کافی و مقدار مناسب در طول روز آب میان بافتی سلول های صورت را تأمین می نماید و باعث چاق شدن صورت می گردد . و عضلات آن را نیز پرحجم می نماید .

۳- درمان با فیبر

.

میوه ها و سبزیجات سرشار از آب هستند . به جز آن میوه ها و سبزیجات دارای فیبر فراوانی نیز می باشند و باعث می گردند که فرد احساس سیری کند و با خوردن آن ها کم تر به سراغ تنقلات و مواد غذایی دیگر برود مثل انواع فست فود ها . یکی از سبزیجاتی که بسیار کالری کمی نیز دارد هویج می باشد هویج علاوه برکالری پایین بسیار پر آب نیز می باشد شما در طول روز می توانید از سبزی هویج به عنوان یک میان وعده استفاده نمایید .

هر زمانی که نیاز داشتید یک میان وعده استفاده کنید به جای تنقلات و یا فست فودها از هویج استفاده نمایید . این کار را به مدت یک هفته امتحان کنید با این کار می توانید به مقدار کافی آب به سلول های پوستی تان برسانید .

۴- می توانید از چینی ها کمک بگیرید

.

اگر تحمل تان کم است و می خواهید به سرعت صورت تان پر شود . ما به شما توصیه می کنیم که نزد یک متخصص طب سوزنی بروید . درمانگران طب های سنتی برای این که جریان گردش خون در صورت بهتر شود و کلاژن بیش تری نیز تولید نماید از سوزن استفاده می کنند .

با این کار خون رسانی در ناحیه صورت افزایش می یابد به جز ان غذارسانی و آب رسانی نیز افزایش می یابد این کار به تولید کلاژن پوست نیز کمک می کند . درمانگران طب سنتی با این کار عضلات صورت را تقویت و باعث خوش فرم شدن آن می شوند . این روش در مدت کوتاه جواب می دهد و شما در کم تر از یک ماه صورت پری را خواهید داشت . برای این کار باید به یک متخصص طب سوزنی مراجعه کنید .

۵- روزانه ۵-۱۰ عدد از مغزها را بخورید

.

یکی از روش هایی که هیچ گونه عوارض جانبی را در بر ندارد وباعث چاقی و پر شدن صورت می گردد خوردن روزانه ۵-۱۰ عدد از مغزها می باشد . مغزها شامل مغز پسته ، فندق ، بادام و خرما می باشد . شما باید از این مغزها حب درست کنید .

تهیه حب به این صورت است که ۴ عدد از مغزها را با ۲ عدد خرما مخلوط می کنید و سپس آن ها را به صورت یک خمیر درست می کنید به جای خرما می توانید از شیره خرما نیز استفاده نمایید سپس توسط این خمیر حب های کوچک تری را ایجاد کنید و در طول شبانه روز ۵-۱۰ عدد از این حب ها را استفاده نمایید . این روش یکی از بهترین روش ها برای چاق کردن صورت می باشد . حتما این روش را امتحان کنید .

۶- این تمرین را هر روز ۱۵ بار تکرار نمایید

.

اگر دوست ندارید تکنیک های تغذیه ای را به کار ببرید می توانید از تکنیک های ورزشی استفاده کنید تا صورت تان پر تر به نظر برسد . برای این کار روزانه نیاز به ۲۰ دقیقه زمان دارید این تکنیک را باید در ۲ نوبت انجام دهید . در ابتدا بر روی صندلی بنشینید و سعی کنید که روی عضلات صورت تان تمرکز نمایید .

بعد تا جایی که راه دارد لب های تان را جمع کنید سپس این وضعیت را به مدت ۵ ثانیه نگه دارید بعد بدون این که لب های تان را تکان دهید لبخند بزنید و همین طور لبخندتان را بلندتر و بلندتر نمایید . به مدت ۵ ثانیه لب های تان را در این وضعیت نگه دارید و این تکنیک را ۱۵ بار تکرار کنید .

با اجرای این پانزده حرکت متوجه خواهید شد که عضلات صورت تان خسته شده اند . این مسئله زمانی رخ می دهد که شما تمامی حرکات را به درستی انجام داده باشید . بهترین نشانه برای خون رسانی به سلول های صورت همین خستگی عضلات می باشد . انجام دادن این تکنیک آن هم روزانه باعث می گردد که عضلات شما پرتر شود .

۷- شب ها این سالاد را بخورید

.

هر شب سالاد کاهو و جوانه گندم را در وعده شام میل کنید این سالاد تأثیر بسیار زیادی بر روی نشاط و شادابی شما خواهد گذاشت وباعث پرشدن صورت شما خواهد شد . جوانه گندم سرشار از ویتامین E و B می باشد و تأثیرات زیادی نیز در رساندن آب به صورت دارد .

به جز این سالاد می توانید پودر جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و پس از خوردن وعده غذایی به مقدار ۲ قاشق از این مواد را میل کنید . دقت داشته باشید که استفاده زیاد از حد جوانه گندم وماست منجر به چاقی در دیگر نواحی بدن خواهد شد برای همین اگر می خواهید تنها صورت تان را پر تر کنید فقط ۲ قاشق از این مواد را استفاده نمایید .

۸- تنها با یک نسخه صورت خودتان را چاق کنید

.

استفاده از ماسک گل رس این ماسک یکی از قدیمی ترین ماسک ها می باشد که مردمان سرزمین هایی چون مصر ، هند ، چین و … برای این که صورت شان را جوان سازند از این ماسک استفاده می کردند . در طب سنتی ما نیز نسخه های متفاوتی از گل رس وجود دارد .

اکثر این گونه نسخه ها جنبه های درمانی هم دارند . ماسک گل رس تشکیل شده است از خاک الک شده و نرم شده گلاب خالص و طبیعی . اگر فردی دارای پوست حساس و نازکی باشد با گذاشتن این ماسک بر روی صورتش باعث تقویت عضلات صورتش می شود هم چنین افتادگی ها و شل شدگی های پوست را نیز از بین می برد و به این صورت است که باعث می شود صورت پرتر به نظر برسد .

اگر می خواهید این ماسک را خودتان تهیه کنید بهتر است یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با همراه یک قاشق مرباخوری گلاب ترکیب نمایید سپس آن را به صورت خمیری درست کنید . دقت داشته باشید که گلاب را به صورت ذره ذره به مواد اضافه کنید تا خمیرتان نرم شود . این ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی صورت خودتان بگذارید بعد از این مدت پوست صورت تان را با آب خنک شست و شو دهید و هیچ وقت در طول روز صورت خودتان را با آب گرم نشویید .

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي