روش از بین بردن خال های ریز صورت

دسته بندي : 💊 سلامت,پوست و مو
تاريخ : 28 فروردین

 

راه های مناسب برای درمان خال های گوشتی و پوستی روی صورت و روش از بین بردن خال های ریز صورت در مطلب امروز با روش های کاملا خانگی و کم هزینه با ما همراه باشید.

روش از بین بردن خال های ریز صورت

روش از بین بردن خال های ریز صورت, پورتال خبری فرهنگی گهر

۴ روش خانگی برای از بین بردن خال های صورت

از بین بردن خال های صورت روش های مختلفی دارد . یکی از این روش ها لیزر است . یکی از راههای از بین بردن خال های صورت استفاده از داروها و مواد گیاهی است . در این پست از مجله پزشکی آسان طب چهار روش برای از بین بردن خال های صورت با کمک عسل را برایتان بیان میکنیم . پیشنهاد میکنیم امتحان کنید . چون مواد گیاهی اگر سودی برای پوست نداشته باشد ضرری هم نخواهد داشت .

 

روش اول برای از بین بردن خال 

یک روش برای برداشتن خال های صورت این ست که هر روز صبح ، بعد از بیدار شدن از خواب مقداری عسل خالص روی خالهایتان بمالید .

شب ها قبل از خواب هم همین کار را باید حتما انجام دهید. همه میتوانند از این روش استفاده کنند . فقط باید یادتان باشد که این کار را باید پیاپی انجام دهید . اگر بین ان وقفه بیندازید و مجددا ادامه دهید فایده ندارد .

روش از بین بردن خال

روش از بین بردن خال های ریز صورت, پورتال خبری فرهنگی گهر

روش دوم برای از بین بردن خال صورت

روش دوم برای از بین بردن خال های صورت اینست که مقداری عسل روی خال مورد نظرتان بمالید و بصورت دوران ماساژ دهید. در این روش برخلاف روش بالا باید یک چسب زخم هم روی آن قرار دهید تا در طول روز مرطوب بماند. از این روش از بین بردن خال را هر روز فقط یکبار انجام دهید زیرا تکرار مجدد آن در طول یکروز ممکن است باعث تحریک و حتی التهاب پوستتان شود. پس عسل را فراموش نکنید .

روش سوم 

به گزارش آسان طب ، روش سوم بدین شرح است که هر شب یک حوله را با آب گرم خیس کنید و آن را روی خالتان بگذارید . اکنون برای مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه حوله را محکم روی پوستتان فشار دهید. این کار باعث می شود که منافذ پوست و خال باز شود و در نتیجه عسل بیشتر جذب شود . بعد حوله را بردارید و مقداری عسل خالص را روی خال بمالید و روی آن را با چسب زخم بپوشانید تا  عسل به جایی مالیده نشود .

خال های ریز صورت

روش از بین بردن خال های ریز صورت, پورتال خبری فرهنگی گهر

روش چهارم 

روش چهارم به این شرح است که مقداری عسل را حدود ۱۵ تا ۲۰ ثانیه در ماکروفر گرم کنید . سپس با استفاده از انگشت اشاره و انگشت میانی کمی از این عسل گرم شده را برداشته و با قدرت روی خالتان بمالید.

گرم کردن عسل هم مثل استفاده از حوله گرم باعث باز شدن منافذ می شود. در نتیجه کم کم خالتان از بین میرود .

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي