رنگ سال 2014: بنفش درخشان

تاريخ : 20 آذر

رنگ سال ۲۰۱۴ ، بنفش درخشان و عجیب گل ارکیده است ، سرشار از اعتماد به نفس و گرما. زیبایی خیره کننده این رنگ و شور و حرارت آن انرژی دوباره ای در بیننده ایجاد می کند .

رنگ سال 2014: بنفش درخشان, پورتال خبری فرهنگی گهر

شرکت پنتون رنگ  PANTONE 18-3224  ، رنگ بنفش فریبنده و جادویی شکوفه های ارکیده را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۴ معرفی کرد.در حالی که رنگ سبز زمردی سال گذشته سمبلی از رشد و تازگی بود ، بنفش ارکیده ای با عبور از  چشم ها، قدرت تخیل را بیدار میکند.

Leatrice Eisemanمدیر اجرایی پنتون درباره این رنگ گفت : “بنفش ارکیدی دعوتیست به نوآوری، خلاقیت روز افزون و اصالت ، که به طور فزاینده در جامعه امروز ارزشمند است، با یک هماهنگی دلنشین از تن های سرخابی ، بنفش و صورتی،رنگ ارکیده بنفش ، الهام بخش اعتماد به نفس و سرچشمه شادی های بزرگ ، عشق و سلامتی است.”

او می گوید که انتظار دارد این رنگ خیلی زود همه گیر شود چرا که این رنگ با بیشتر تن های رنگی پوست هم خوانی دارد و مکمل رنگ های خنثی است . این رنگ تحولی در لباس های شما ایجاد خواهد کرد ،چرا که اکثر ما تا به امروز از این رنگ چندان استفاده نکرده ایم .

 

این رنگ در دنیای مد بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، نمونه های بسیار زیبایی در طراحی لباس و کیف و کفش می توانید پیدا کنید ، یک نمونه کیف و لباس را می توانید در تصویر زیر ببینید :

رنگ سال 2014: بنفش درخشان, پورتال خبری فرهنگی گهر

از این رنگ در طراحی فضای داخلی و دکوراسیون ، دیزاین لوازم منزل ، مبلمان و کاغذدیواری ، حتی در محصولات زیبایی استفاده شده است . با استفاده از این ترکیب رنگ می توانید فضایی شاد و پرانرژی ایجاد کنید .

رنگ سال 2014: بنفش درخشان, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

هرسال ، رنگ انتخابی ویژگی های خاصی دارد و سمبل خاصی است ، با به کار گیری این رنگ به عنوان سمبل خلاقیت ، سالی سرشار از نوآوری رقم بزنید . می توانید درباره شرکت پنتون در این مطلب  بخوانید ، در آینده درباره نحوه کاربرد این رنگ در دکوراسیون ، زیبایی و مد در آی بانو مطالب بیشتری خواهید خواند .

منبع: ای بانو

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي