رندر یکی از خصوصیت های دوربین دوگانه گوشی سامسونگ Note 8

این تصمیم ها در هفته های قبل از عرضه Galaxy Note 8 تکمیل شده است در کل ایده خوبی را در مورد انتظارات منتهی به 23 اوت ارئه میدهد. در واقع لوکستر قابل اعتماد Evan Blass تصمیم گرفته است آنچه که به نظر میرسد رند رسمی گوشی است را به اشتراک بگذارد.

رندر یکی از خصوصیت های دوربین دوگانه گوشی سامسونگ Note 8

همچنین سامسونگ تصمیم گرفته است چند نکته در مورد دوربین گوشی ارائه دهد. تصویر بطور کامل با امکانات قبلی ظاهر میشود که دارای یک صفحه نمایش بینهایت بوده و بیشتر پانل 6.3 اینچی را پوشش می دهد. این دستگاه به نظر میرسد که مشابه Galaxy S8 باشد به جز اینکه یک جعبه بیشتر بعلت  منحنی های افقی و گوشه مربعی دارد.

ادامه مطلب بطور مستقیم از وبسایت سامسونگ  میباشد.این شرکت تابع مسئول دوربین های شرکت اصلی خود میباشد و به تازگی راهنمای دستیابی به تنظیمات دو لنز خود را ارائه داده است و بر روی خصوصیاتی مانند زوم و HDR بهتر و جلوه های پس زمینه و عکاسی با نور کم و حساسیت عمقی متمرکز است.

رندر یکی از خصوصیت های دوربین دوگانه گوشی سامسونگ Note 8

رندر دوربین دوگانه گوشی سامسونگ Note 8

توانایی بزرگنمایی این دستگاه بزرگترین خصوصیت برجسته آن است چون سامسونگ تفاوت زیادی  بین زوم استاندارد3x  و زوم هوشمند 3x خود دارد که زوم هوشمند خود به طور قطعی واضح تر است اما ما باید توجه کنیم که این وضوح بعد از پرینت و خروج از گوشی نیز باقی میماند یا نه. یکی دیگر از ابزار هایی که میتواند به جای تنظیمات Galaxy Note8 بکار رود یک ویژگی به نام Super Night Shot  است .

با استفاده از دو سنسور میتوان از نور بیشتر استفاده کرد این خصوصیت باعث میشود که عکس هایی روشن تر با جزئیات بیشتر پدید آید. همچنین یک ویزگی فوق العاده دیگری وجود دارد که کاربران میتوانند زاویه عکس را فقط با چرخاندن گوشی خود تغییر دهند طیف وسیعی از ابزار ها پس از تولید در اختیار شما قرار میگیرد که شامل بازیابی پس زمینه میباشد.

ترجمه توسط گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه