رقابت بنیامین و احسان علیخانی برای …

رقابت بنیامین و احسان علیخانی برای …

رقابت بنیامین و احسان علیخانی برای …, پورتال خبری فرهنگی گهر
رقابت بنیامین و احسان علیخانی برای …

بنیامین بهادری در شبکه سه و در برنامه «بعضیا» با اجرای علی ضیاء حاضر شد و درباره زندگی‌اش حرفهای جالبی زد. آیتم هایی نیز در گفتگو با پدر بنیامین و مادر نسیم همسر مرحوم این خواننده پخش شد که مخاطبان این برنامه را متاثر کرد.

بنیامین در بخشی از این گفتگو در پاسخ به سوال ضیاء که چرا بارانا را همراه خود نیاورده، توضیح داد:« من این موضوع را به خودش سپردم. البته بارانا دعوت برنامه «کلاه قرمزی» است. برای شب عید سال 93 آقای ایرج تهماسب لطف داشند و از من و بارانا خواستند پیش کلاه قرمزی برویم و یک برنامه جذاب داشته باشیم.اما آن زمان من حال مساعدی نداشتم. بنابراین قول دادم سال دیگر این اتفاق بیفتد. شاید بارانا می‌خواهد یکدفعه با کلاه قرمزی به تلویزیون بیاید.»

اما نکته جالبی که در دقایق پایانی این برنامه دیدیم این بود که بنیامین از میان چند کاغذ یک پرینت رنگی از عروسکی که شبیه جوجه بود در آورد و رو به دوربین گرفت و گفت:« این عروسکی است که 10 سال است در خانواده ما دست به دست می‌شود و اسمش اون یکی جوجو است. این عروسک یک قُل دیگر هم داشت که گم شده است و ما هرچقدر می‌گردیم پیدایش نمی‌کنیم.»

قطعاً مخاطبان این برنامه هم مانند ما با تعجب فراوان از این اقدام بنیامین با شگفتی خیره به تلویزیون بودند که چرا باید یک خواننده شناخته شده پاپ جلوی دوربین زنده تلویزیون از مردم بخواهد عروسک دخترش را پیدا کنند؟! این حرکت بنیامین در فضای مجازی هم بازخورد بامزه‌ای داشت و برخی به شوخی از یکدیگر خواستند برای پیدا شدن عروسک «بارانا» دعا کنند.

 برخی از اهالی رسانه هم این اقدام بنیامین را با اتفاقی که سال گذشته در «ماه عسل» و پیدا شدن محمدطاها قیاس کردند ؛ پسری که دزدیده شده بود و احسان علیخانی با نمایش عکسش در برنامه اش با ادبیات خاصی از دزد خواست که بچه بی گناه را به خانواده‌اش پس بدهد و خوشبختانه این اتفاق نیک هم رخ داد.

حالا این‌بار بنیامین هم از طریق رسانه ملی خواست که دزد عروسک بارانا با نام «اون یکی جوجو» را پیدا کنند و هرچه سریع تر خانواده ای را از نگرانی نجات دهند! باید دید کسی که «اون‌یکی‌جوجو» را پیدا می‌کند مانند دزد محمدطاها که مخاطب «ماه‌عسل» بوده بیننده «بعضیا»هست یا نه؟!

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه