رفتار بی ادبانه ملی‌پوش ایران در باکو

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 6 آذر

کشتی‌گیر تیم ملی آزاد کشورمان در پایان رقابت‌های جایزه بزرگ باکو در محل برگزاری مسابقات با پیشکسوت کشتی ایران درگیر شد.

در شرایطی که مسابقات کشتی جایزه بزرگ باکو در آذربایجان روز یکشنبه پایان یافته اما درگیری پرویز هادی و یک پیشکسوت کشتی کشورمان نقل بسیاری از رسانه‌های آذری و روسی شده است.

ماجرا از این قرار است که در هنگام کشتی محمدرضا آذرشکیب و پرویز هادی در وزن ۱۲۰ کیلوگرم، مهدی شیرازی، مدیر تیم استیل آذین در لیگ کشتی آزاد که البته از پیشکسوتان کشتی نیز محسوب می‌شود، از روی سکوها در حال کوچ کردن آذرشکیب بوده و او را راهنمایی می‌کرد.

پس از پیروزی آذرشکیب برابر هادی، این کشتی‌گیر جوان کشورمان با همان دوبنده و بدون اینکه عرق بدنش را خشک کند به روی سکوها رفته و با فحاشی به شیرازی با وی درگیر می‌شود. حتی غلامرضا محمدی و مسعود اسماعیل‌پور نیز که در سالن و در کنار شیرازی حضور داشتند از هادی درخواست می‌کنند که از صحنه خارج شود اما وی همچنان با صدایی بلند جو سالن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در نهایت با دخالت پلیس این غائله خاتمه پیدا می‌کند اما در کمال تاسف بسیاری از تماشاگران آذربایجانی با هو کردن ایرانی‌ها خواستار خروج آنها از سالن مسابقات می‌شوند!

با این حال این پایان کار نبود و پس از پایان این رقابت‌ها چند سایت کشور آذربایجان و روسیه با انتشار این خبر و عکس‌های مربوط به آن، حرکت بسیار زشت کشتی‌گیر ایرانی ابعاد بسیاری زیادی به این ماجرا داده و حتی خواستار برخورد مسئولان فیلا با عوامل این تشنج شده‌اند.

رفتار بی ادبانه ملی‌پوش ایران در باکو, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي