رحمتی سورپرایز می شود!

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 15 اسفند

این روزها حرف و حدیث بسیار زیادی در مورد تعداد بازیکنان استقلال در تیم‌ملی به گوش می‌رسد. از یک طرف گفته می‌شود که این تیم به علت اینکه در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دارد باید نفرات بیشتری از آن مورد توجه کی روش قرار می‌گرفت و از سوی دیگر حرف و حدیث بسیاری در این مورد سر زبان‌ها افتاده که قلعه‌نوعی و کی روش توافق کرده‌اند که فقط ۴ آبی‌پوش به تیم‌ملی دعوت شوند و استقلال برای رقابت‌های آسیا با نفرات بیشتری به آماده‌سازی خود بپردازد. اما حالا از یک مسئول استقلال شنیدیم که ۴ ملی‌پوش تعداد واقعی نفرات مورد نظر کی روش نیست و در اردوهای دیگر که آبی‌پوشان در رقابت‌های آسیایی حضور ندارند قطعا نفرات دیگری هم به جمع ملی‌پوشان استقلال اضافه خواهند شد.

رحمتی سورپرایز می شود!, پورتال خبری فرهنگی گهر

رحمتی سورپرایز می‌شود

با وجود اینکه برخی از رسانه‌ها معتقدند که رحمتی باید از همین حالا قید حضور در جام جهانی را بزند اما یکی از مسئولان باشگاه به نکته جالبی اشاره کرد. وی با پیش کشیدن بحث مربوط به جلسه کی روش و قلعه‌نوعی معتقد است که در این نشست یکی از بحث‌های مطرح شده در مورد رحمتی بوده است و سرمربی تیم ملی در راستای توافقات قبلی، اعلام کرده که رحمتی را به جام جهانی می برد و نام او را در فهرست ۵۰ نفره تیم‌ملی که به فیفا ارسال شده گنجانده است. این مقام مسئول در باشگاه استقلال مدعی شد که قلعه‌نوعی هم در این خصوص چیزی به دروازه‌بان تیمش نگفته تا رحمتی پس از دعوت شدن به تیم‌ملی حسابی سورپرایز شود.

۷ آبی‌پوش دیگر مدنظر کی روش

اما گفته می‌شود سوای مهدی رحمتی که قرار است به همراه علی کریمی نفرات ویژه فهرست بعدی تیم‌ملی باشند، ۷ آبی‌پوش دیگر هم مدنظر سرمربی تیم‌ملی قرار گرفته‌اند و نام آنها در فهرست ۵۰ نفره تیم‌ملی قرار گرفته است. در این خصوص با خبر شدیم به علاوه صادقی، حیدری، بیگ‌زاده و تیموریان که حالا ملی‌پوش هستند، قاضی، عمران‌زاده و مبعلی نیز مورد توجه کی روش قرار دارند و عملکرد آنها به طور دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر در بازی های آینده استقلال بتوانند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند شانس بالایی برای حضور در جام جهانی دارند. هر چند بعید به نظر می رسد که تمام این بازیکنان در فهرست نهایی کی روش جا داشته باشند. ولی حالا این امیدواری برای آنها بوجود آمده که اگر خوب باشند و بتوانند در موفقیت استقلال تاثیرگذار باشند مسافر جام جهانی خواهند شد.

اردوی اردیبهشت آخرین شانس آبی‌پوشان

از سوی دیگر با خبر شدیم تعداد ملی‌پوشان استقلال فعلا همین ۴ نفر باقی می‌ماند و کی روش در اردوی بعدی تیم‌ملی که در فروردین ماه برگزار می‌شود نیز همین نفرات را به تیم‌ملی دعوت کند شنیده های ما حاکی از آن است که اردوی اواسط اردیبهشت ماه زمانی است که تعداد ملی پوشان استقلال افزایش می‌یابد. در این زمان بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسیده و اگر کی روش بخواهد نفرات بیشتری از استقلال دعوت کند برنامه‌های این تیم بر هم نمی‌خورد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي