رجزخوانی احسان علیخانی / علیخانی به دنبال حامی برای کودکان

به دنبال حواشی مربوط به برنامه ماه عسل، از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: رجزخوانی احسان علیخانی / علیخانی به دنبال حامی برای کودکان .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

رجزخوانی احسان علیخانی / علیخانی به دنبال حامی برای کودکان

.

شب گذشته در بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان «ماه عسل» پنجره ی خود را به روی مشتاقان گشود.

علیخانی پس از سلام و احوالپرسی با هموطنان و مخاطبان برنامه گفت: ما گلمان را زدیم و از امروز هرکسی حالش خوب است یاعلی بگوید و حامی ٢٧٠هزار کودک بی سرپرست شود. ما کمپینی برای کمک به این کودکان راه اندازی کردیم.

من این رجز خوانی را به نمایندگی از طرف شما در برنامه می خوانم حتی چهره هایی چون محمدرضا گلزار، بهنوش بختیاری، مجید مظفری، لیلا بلوکات، علی کریمی و فرهاد مجیدی برای حمایت از این کودکان اعلام آمادگی کردند و امیدواریم تا عید فطر حامیانی برای این تعداد کودک پیدا شود.

علیخانی وارد قاب کهکشانی «ماه عسل» شد تا روایت دیگری را در برنامه به ثبت برساند.

مهمان اول خانمی بود که به همراه همسرش با داشتن سه فرزند، حدود سه سال است که دختری به نام فاطمه را به سرپرستی قبول کردند، دختر این خانواده، حضور فاطمه را یک موهبت و توفیقی تلقی کرد که نصیب خانواده اش شده و زندگی شان را از قبل بهتر کرده است.

اما مهمانان بعدی «ماه عسل»؛ این خانواده دارای هفت بچه از سن ٧ماهه تا ١۴ساله بودند که مادرشان فوت می کند بعد از چند سال پدر آنها ازدواج مجدد می کند اما بعد از گذشت سه سال پدر خانواده هم فوت می کند بنابراین نامادری شان با اینکه آن زمان تنها ٢٧سال داشته نزد این بچه ها می ماند و آنها را بزرگ می کند و تمام عمر خود را وقف زندگی این هفت بچه می کند هم اکنون ۴٧ سال از آن زمان می گذرد.

در حال حاضر این مادر نزد پسر بزرگ خانواده زندگی می کرد و حال این فرزندان عاشقانه به مادرشان خدمت می کنند. این مادر به همراه پسر، دختر و نوه اش در صحنه «ماه عسل» حضور یافتند.

دو مهمان بعدی از همدان بودند که یک موسسه خیریه راه اندازی کرده بودند و از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست نگهداری می کردند.

علیخانی در پایان خاطر نشان کرد: سکوت گاهی اوقات بهترین اتفاق است امشب روز شهادت امیرالمومنین (ع) است امیدوارم که حال همه ی ما بهتر شود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه