راهنمای ساخت اکانت در شبکه اجتماعی Vero

تاريخ : 19 اسفند

راهنمای ساخت اکانت در Vero

Vero یک شبکه اجتماعی شبیه به اینستاگرام است که با ارائه قابلیت‌های بیشتر و کم‌ترین محدودیت‌ها، نظر کاربران زیادی را به خودش جلب کرده است. در این مطلب نحوه ساخت اکانت Vero را آموزش می‌دهیم. همراه ما باشید.

راهنمای ساخت اکانت در شبکه اجتماعی Vero, پورتال خبری فرهنگی گهر

آموزش ساخت اکانت در Vero؛ رقیب جدی اینستاگرام

ویرو اپلیکیشن جدیدی نیست و مدت‌ها است که در این زمینه فعالیت می‌کند؛ اما تعداد دانلود‌های کم و برخی نکات منفی در ابتدا باعث شد تا این اپ آن طور که باید، توسط همه افراد دیده نشود. این شبکه اجتماعی اخیرا با آپدیت‌های جدید و برطرف شدن برخی مشکلات با موج عظیمی از کاربران مواجه شده و روز به روز تعداد دانلودهایش در استورهای مختلف، در حال اضافه شدن است. یکی از دلایل این موضوع می‌تواند محدودیت‌های اینستاگرام و کوچ کاربران از این شبکه احتماعی به ویرو باشد.

اگر شما هم می‌خواهید به این سرویس جدید با قابلیت‌های متنوع‌تر متصل شوید، تنها کافی است یک حساب کاربری در آن بسازید. در ادامه مراحل ساخت اکانت Vero را برایتان قرار داده‌ایم.

آخرین نسخه از ویرو را از پلی استور و یا اپ استور دانلود کنید.

پس از نصب اپ، آن را اجرا کرده و بر روی دکمه “SIGN UP” کلیک کنید.

در صفحه جدید اطلاعت خود را که شامل نام، آدرس ایمیل، تکرار آدرس ایمیل و رمز عبور است، وارد کرده و سپس بر روی دکمه “Next” کلیک کنید.

شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و بر روی “Next” کلیک کنید.

منتظر دریافت پیامی که حاوی کد ورود چهار رقمی است، بمانید. پس از دریافت و وارد کردن آن، بر روی “Next” کلیک کنید.

در این مرحله، دیگر اطلاعات خواسته شده را که شامل تصویر پروفایل، نام کاربری و متن Bio می‌شود، تکمیل کرده و بر روی “Next” کلیک کنید.

در این بخش اجازه دسترسی اپ به مخاطبین از شما خواسته می‌شود. با کلیک بر روی “ALLOW” می‌توانید آن را تایید کنید. در غیر این صورت بر روی “DONT ALLOW” کلیک کنید.

در این مرحله، مخاطبانی که از ویرو استفاده می‌کنند، نشان داده می‌شوند و شما می‌توانید هر کدام را که می‌خواهید، به لیست دوستانتان وارد کنید.

در آخر اکانت Vero شما ساخته شده و قادر به گذاشن پست و دنبال کردن افراد دیگر خواهید بود.

برای ساخت اکانت Vero به مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، دقت کنید:

دسترسی اپ به مخاطبین برای یافتن دوستان شما در برنامه در نظر گرفته شده و می‌توانید از این دسترسی جلوگیری کنید.

در صورتی که کد ورود برای شما پیامک نشد، بعد از گذشت یک دقیقه با کلیک بر روی گزینه “Call”، با شما تماس گرفته می‌شود و کد ۴ رقمی برایتان خوانده می‌شود.

ویرو همچنان در نسخه بتا بوده و مشکلاتی در برخی بخش‌های آن دیده می‌شود.

منبع: گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي