راهنمای اشتراک وای فای بدون دادن رمز

تاريخ : 30 مهر

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

راهنمای اشتراک وای فای بدون دادن رمز

راهنمای اشتراک وای فای بدون دادن رمز, پورتال خبری فرهنگی گهر

Wi-Fi خود را بدون لو دادن رمز با دوستانتان به اشتراک بگذارید

این روز‌ها نقش تکنولوژی به قدری در زندگی ما پررنگ شده است که حتی در مهمانی‌ها و جمع‌های دوستانه هم از اینترنت استفاده می‌کنیم.

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که مجبور شوید برای دادن رمز وای – فای خود به مهمان یا دوستان خود کل خانه و اطراف مودم را زیر و رو کنید. اما آیا می‌توان بدون نیاز به رمز، وای – فای منزل را با دیگران به اشتراک گذاشت؟

iOS ۱۱ قابلیتی دارد که امکان اشتراک رمز بدون نیاز به پسورد را برای کاربران آیفون فراهم می‌کند.

با استفاده از این قابلیت برای اشتراک وایفای خود با مهمان یا دوستان خود به جای فشار آوردن به مغز خود برای یاداوری رمز و گشتن اطراف مودم و لابلای کاغذ‌های خود، کافی ست فقط آیفون خود را نزدیک آیفون وی بگیرید و به وی اجازه دسترسی شبکه اینترنت خود را بدهید. این قابلیت کار را برای کاربران iOS فوق العاده آسان کرده است. البته این قابلیت فقط درصورتی کارآیی خواهد داشت که هردو طرف از آیفون و iOS ۱۱ استفاده کنند.

چگونه وایفای را به اشتراک بگذاریم؟

برای اشتراک وای فای بدون نیاز به رمز، ابتدا از مهمان خود بخواهید به setting برود و صفحه Wi-Fi connection را باز کند. سپس نام وای فای شما را انتخاب کند. در مرحله آخر زمانی که باکس پسورد باز می‌شود تا رمز را وارد کنید فقط کافی ست آیفون خود را به آیفون مهمان خود نزدیک کنید تا اتصال وی با وای فای شما برقرار شود.

همزمان یک اعلان بر روی گوشی شما ظاهر می‌شود و از شما می‌پرسد که آیا مایل به اشتراک پسورد وای فای هستید یا خیر؛ و همین. با کلیک بر روی گزینه بله، آیفون مهمان شما به وای فای منزل متصل می‌شود و تمام.

این قابلیت یکی از قابلیت‌های محبوب iOS ۱۱ است که در بسیاری از مواقع مطمئناً برای همه کاربرد خواهد داشت. درضمن نکته آخر این که شما از همین روش برای اتصال دیتای گوشی خود هم می‌توانید استفاده کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي