رازهای خرید بلیط هواپیما و تور مسافرتی

در سال های اخیر زندگی صنعتی و ماشینی به قدری ما را احاطه کرده است که کمتر مجال بودن در کنار خانواده و لذت بردن از اوقات را به دست می آوریم. برای همین است که معمولا در روزهای تعطیل و یا ایام تابستانی فرصت را غنیمت شمرده و بار سفر بسته و راهی مقصد مورد نظر می شویم. اما نکته ای که معمولا همه ما به آن دقت می کنیم، رفتن به سفری راحت و آسوده و در عین حال به صرفه و ارزان است. شاید فکر کنید با این روش سفر رفتن غیرممکن باشد؛ اما اینگونه نیست! ما در این جا به شما می گوییم که چطور می توانید بلیط ارزان هواپیما، تور ارزان مالزی، بلیط هواپیما اهواز و بیمه مسافرتی خود را با ارزان ترین روش ممکن خریداری کنید و از سفرهای خود لذت ببرید.

خرید بلیط هواپیما و تور مسافرتی

رازهای خرید بلیط هواپیما و تور مسافرتی

بلیط هواپیما اهواز؛ مقصدی محبوب برای مسافران

همه ما از کودکی تا به امروز سفرهای زیادی را رفته ایم و خاطرات فراموش نشدنی فراوانی را برای خود و همراهانمان به ارمغان آورده ایم. اما روش سفرهای امروزی با گذشته بسیار متفاوت شده است. دیگر خبری از بار بندیل های فراوان و رفتن به آژانس های مسافرتی برای خرید بلیط هواپیما و تور مسافرتی نیست. امروزه می توانید در منزل خود و با استفاده از رایانه شخصی، لب تاپ، تبلت و یا حتی گوشی تلفن همراه خود و تنها در مدت چند دقیقه رزرو بلیط هواپیما خود را انجام دهید. با این روش می توانید بلیط ارزان و مقرون به صرفه ای را بدون حضور واسطه ها و سود جویان برای خود خریداری کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت که رفتن به سفر با چند کلیک و تنها در چند دقیقه چگونه امکان پذیر است.
فرض کنید که شما قصد سفر به اهواز و خرید بلیط هواپیما اهواز را دارید. برای این کار باید به سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما سیمرغ 24 به نشانی Simorgh24.com مراجعه نمایید و در گام اول مبدا و مقصد مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از آن با مشخص کردن تاریخ سفر و تعداد همراهانتان مجموعه ای کامل از بلیط هواپیما اهواز برای شما نمایش داده می شود. در این مرحله شما می توانید با استفاده از گزینه فیلتر بلیط هواپیما خود را بر اساس ایرلاین مورد نظر، کلاس پروازی، ساعت پرواز، قیمت و… مرتب سازی کرده تا به بلیط ارزان اهواز دست پیدا کنید. در گام بعدی با تکمیل اطلاعات فردی خود و همراهانتان به درگاه بانکی متصل شده و در آخر هم نسخه چاپی بلیط پرواز اهواز به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

تور مالزی، فرصتی برای سفر به شرق آسیا

مالزی یکی از مهم ترین کشورهای جنوب شرقی آسیاست که در تمامی ایام سال توریست ها و گردشگران فراوانی از سراسر جهان به آن جا سفر می کنند. این کشور آن قدر زیبایی دارد که شما را مجبور کند تا با خرید تور مالزی راهی این سرزمین شوید. از آسمان خراش های کوالالامپور گرفته تا طبیعت زیبای لنکاوی و پنانگ همه و همه سبب می شود تا شما تجربه ای متفاوت از سفر به این کشور زیبای آسیایی داشته باشید. همچنین فرهنگ این سرزمین که ترکیبی از فرهنگ های مالایی، چینی، اسلامی و غربی است باعث جذاب تر شدن سفر شما خواهد شد. از دیدنی های مالزی می توان به برج های دوقلوی پتروناس، شهر تاریخی مالاکا، منطقه کامرون هایلند و… اشاره کرد که طرفداران بسیاری هم دارد.
با این حساب پیدا کردن تور ارزان مالزی برای رفتن به سفری راحت و ارزان به دغدغه شما تبدیل خواهد شد؛ اما ما در این جا پیشنهادی شگفت انگیز برای شما خواهیم داشت! تور مالزی تکتازان پرواز عرش یک فرصت عالی برای کسانی است که می خواهند با فرهنگ غنی و پربار مالایی ها آشنا شوند. آژانس مسافرتی تکتازان پرواز عرش با سابقه ای درخشان ارائه دهنده انواع تور مسافرتی با بهترین خدمات و امکانات است. از جمله تسهیلات این آژانس می توان به فروش اقساطی تور مسافرتی از جمله تور مالزی اقساطی اشاره کرد که قطعا باعث می شود تا شما سفری راحت و بدون دغدغه مالی را سپری نمایید. برای اطلاع از کلیه تورهای مالزی می توانید به آدرس سایت ما به نشانی Taktazanparvaz.com مراجعه کرده و مجموعه ای کامل از تور خارجی از جمله تور مالزی را مشاهده کنید. همچنین همکاران ما در واحد پشتیبانی آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما می باشند، کافی است با شماره 8708 – 021 تماس حاصل فرمایید.

سفری ایمن با بیمه مسافرتی سیمرغ 24

برنامه ریزی برای سفرهای داخلی و خارجی بدون داشتن بیمه مسافرتی کامل نیست. زمانی شما می توانید با خیالی آسوده و آرامش خاطر سفر کنید که از داشتن بیمه مسافرتی مطمئن باشید. فکر رفتن به سفر و بیمار شدن در کشوری دیگر و یا گم شدن مدارک و چمدان ها چیزهایی نیستند که به راحتی بتوان از کنارشان گذشت. برای مثال اگر قصد دارید به مالزی سفر کنید و یا بلیط هواپیمای اهواز خود را از سیمرغ 24 خریداری کرده اید، می توانید بیمه مسافرتی خود را هم از این سامانه تهیه فرمایید. لازم به ذکر است که خرید بیمه مسافرتی از سیمرغ 24 که بیمه نامه مسافرتی سامان را در اختیار شما قرار می دهد، با وارد کردن اطلاعات سفر و انتخاب طرح پوشش بیمه مورد نظر به آسانی و تنها در چند دقیقه و با کمترین قیمت در اختیار شما قرار می گیرد. در واقع سیمرغ 24 با همکاری شرکت بیمه سامان این امکان را برای مسافران خود فراهم کرده است تا سفرهای خود را در زمانی بسیار کوتاه و با صرف هزینه هایی اندک بیمه نمایند و با خیالی آسوده راهی مقصد مورد نظر شوند. باید بدانید که بیمه مسافرتی سیمرغ 24 در پنل هایی بسیار متنوع ارائه می شود و هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان، هزینه های ناشی از تاخیر چمدان، بازگرداندن جسد متوفی و از حوادثی از این قبیل را پوش می دهد. پس از تکمیل پروسه خرید، این بیمه نامه مسافرتی در اسرع وقت به ایمیل شما که در سامانه ثبت کرده اید، ارسال می شود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه