دیدار اصغر فرهادی با خاتمی / عکس

شب گذشته جمعی از اهالی سینما در موزه سینما گردآمدند تا تجلیل و استقبالی شایان توجه از اصغرفرهادی کارگردان برجسته سینمای ایران به عمل بیاورند.استقبالی که با حضور سیدمحمد خاتمی رنگ و بویی دیگر به خود گرفت.

با آن که پیش از این اعلام شده بود محمدرضا عارف در مراسم تجلیل از فرهادی حاضر خواهد شد،اما حضور رییس جمهور پیشین در موزه سینما رنگ و بوی دیگری  به مراسم استقبال و تجلیل از فیلمساز برجسته کشورمان داد.

دیدار اصغر فرهادی با خاتمی / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

ساعتی پیش اصغر فرهادی که به همراه همسرش پریسا بخت آور در این مراسم شرکت کرده بود، با تک تک حاضران و اهالی سینما احوالپرسی کرد و لحظاتی را در کنارسینمایی ها بر سر میز افطاری شان حاضر شد.

با آمدن سید محمد خاتمی رییس جمهور اسبق ایران که احمد مسجدجامعی و سید محمد بهشتی او را همراهی می کردند، اصغر فرهادی به همراه داود رشیدی، همایون اسعدیان، محمد سریر و فرهاد توحیدی به محمد خاتمی خوش آمد گفتند.

همایون اسعدیان در سخنانی از اصغر فرهادی به عنوان افتخار جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: اصغر فرهادی یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است و تنها افتخار سینمای ایران نیست.

دیدار اصغر فرهادی با خاتمی / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

سپس فرهادی پشت تریبون قرار گرفت و گفت: از همه حاضران در این مراسم متشکرم و از این که اولین نمایش فیلمم را در جمع اهالی هنر و جناب آقای خاتمی، آقای مسجدجامعی و آقای بهشتی می بینم ،بسیار خوشحالم. او سپس در بخش دیگری از سخنانش گفت: امشب قطعا سخنان خوبی از آقای خاتمی خواهیم شنید.

دیدار اصغر فرهادی با خاتمی / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر دیدار اصغر فرهادی با خاتمی / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

سیدمحمد خاتمی نیز در سخنانی گفت: درجمع اصحاب هنر، صحبت کردن برای کسی که با هنر آشنا نیست، کمال بی هنریست.وی در ادامه افزود: خیلی خوشحالم که هنر پویای کشورمان در عرصه بین المللی تاثیر گذاشت و امیدوارم در دولت آینده شاهد حضور وزیری باشیم که در عرصه هنر و فرهنگ و ارشاد متناسب با وضعیت گام بردارد.

خاتمی همچنین ابراز امیدواری کرد احمد مسجد جامعی وزیر ارشاد دولت یازدهم شود.

عزت ا… انتظامی، محمدحسن پزشک، احمد مسجد جامعی، بهمن فرمان آرا، داود رشیدی، محمد سریر، سید محمد بهشتی، محمد زرین کلک،علیرضا داودنژاد، کیومرث پوراحمد، سیروس الوند، محمدرضا بزرگ نیا، محمدعلی سجادی، هانیه توسلی، طناز طباطبایی، پارسا پیروزفر، مانی حقیقی، حبیب رضایی، بهرام دهقانی، مسعود دهقان، رویا تیموریان، پیمان قاسمخانی، امیر اثباتی، همایون اسعدیان، فرهاد توحیدی، مهتاب کرامتی، بهروز شعیبی، نازنین مفخم، غلامرضا موسوی، فرشته طائرپور، محمدرضا دلپاک، عبدالحسن برزیده، محمدرضا هنرمند و … از جمله حاضران در این مراسم بودند.

 

منبع: بانی فیلم

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي