دکوراسیون خلاقانه و شیک برای دفتر کار

دکوراسیون خلاقانه و شیک برای دفتر کار

شرکت نئوپولیس، طراحی داخلی مرکز اداری شان را که در زولن، مرکز اسلواکی واقع شده به اتمام رساند. در اینجا به عکس ها و اطلاعاتی که آنها در رابطه با این پروژه ارسال نموده اند، توجه کنید: “فضای داخلی بنا به چهار ناحیه کاری تقسیم می شود.

دکوراسیون خلاقانه و شیک برای دفتر کار

ناحیه اول (اتاق بنفش)، بواسطه درهای شیشه ای کشویی از فضاهای دیگر ساختمان مجزا شده است. این قسمت، اتاق مدیریت با 4 ناحیه کاری و یک آشپزخانه کوچک است.
دومین فضا، برای کنفرانس ها و گردهمایی ها تدارک دیده شده و شامل یک میز کنفرانس بزرگ با گنجایش 8 تا 10 نفر است. سومین قسمت مخصوص معرفی شرکت به مشتریان و بازدیدکنندگان است و یک مبل بزرگ و مانیتور در آن قرار داده شده. آخرین ناحیه با طراحی یک دیوار مشبک با الگوی درختی، از بقیه قسمت ها مجزا شده است.

دکوراسیون خلاقانه و شیک برای دفتر کار

 

این قسمت، فضای کاری دو شریک این کمپانی است. در کنار آن، یک مبل کوچک با میز پیشدستی و دو میز بزرگ از جنس چوب گردو با پرداختی از چرم سفید قرار دارد.” طراحان این پروژه عبارتند از: ویکا دورکاکوا، ژوراج کارلیک و کریستیان هروسکو. ما ترکیبی از رنگ ها، طراحی مدرن و بسیار جذاب و نادر را یکجا گردهم آوردیم تا نظاره گر واکنش شما باشیم.

دکوراسیون خلاقانه و شیک برای دفتر کار دکوراسیون خلاقانه و شیک برای دفتر کار دکوراسیون خلاقانه و شیک برای دفتر کار دکوراسیون خلاقانه و شیک برای دفتر کار دکوراسیون خلاقانه و شیک برای دفتر کار

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه