دو کشته بر اثر گروگانگیری در فرانسه

دو کشته بر اثر گروگانگیری در فرانسه

منابع خبری فرانسوی از تیراندازی و گروگان‌گیری جدید در منطقه‌ای دیگر از پاریس خبر دادند. بر اساس آخرین گزارش‌ها صدای چهار انفجار از محل گروگان‌گیری شنیده شده و خبرگزاری فرانسه اعلام کرده که گروگان‌ها آزاد شده‌اند. آمدی کولیبالی، فرد گروگانگیر نیز بر اساس آخرین گزارش‌ها کشته شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از فرانس 24، تیراندازی جدید در یک فروشگاه مواد غذایی مخصوص یهودیان در شرق پاریس رخ داده و گفته می‌شود چند نفر زخمی شده‌ و دو تن تاکنون کشته‌ شده‌اند.

دو کشته بر اثر گروگانگیری در فرانسه

در این عملیات همچنین ضارب اقدام به گروگان گیری دست‌کم پنج تن در داخل فروشگاه کرده بود. محل فروشگاه به محاصره پلیس درآمده است. به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پلیس فرانسه دستور بسته شدن تمامی مغازه های واقع در منطقه ای که به یک فروشگاه یهودی حمله شد، را داده است.

 

گزارش شده که گروگانگیر به پلیس گفته بود که او می‌خواهد دو مظنون به حمله به شارلی ابدو اجازه پیدا کنند که از محاصره پلیس در دمارتن خارج شوند.

تدابیر امنیتی در اطراف مساجد و اماکن مقدس مسلمانان در پاریس بالا رفته است.

این نگرانی وجود دارد که راستگرایان افراطی فرانسوی که علیه مهاجران و مسلمانان موضع دارند به اقداماتی علیه آنها دست بزنند.

برخی رسانه‌های فرانسوی گزارش داده‌اند، گروگانگیر همان مردی است که دیروز یک مامور پلیس زن را در پاریس به ضرب گلوله کشت. گفته شده که گروگانگیر به دو کلاشنیکف مسلح است.

پلیس فرانسه عکسی از مردی به نام “آمدی کولیبالی” و زنی به نام “حیات بوم‌الدین” را به عنوان مظنون‌های حمله دیروز به یک مامور پلیس منتشر کرده است.

 

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه