دستور تهیه چیز کیک قلبی شکل

ذر این مطلب دستور تهیه چیز کیک قلبی شکل را برای شما در نظر گرفته ایم. امیدواریم از این آموزش لذت ببرید. با ما همراه باشید.
.
دستور تهیه چیز کیک قلبی شکل
.
مواد لازم:
.
270 گرم                                            بیسکوئیت کاکائویی

5 قاشق غذا خوری                                        کره ذوب شده

یک فنجان                                              توت فرنگی منجمد

یک چهارم فنجان به اضافه  2 قاشق غذا خوری                   شکر

250 گرم پنیر خامه ایی                                      در دمای اتاق

2 عدد تخم مرغ بزرگ به اضافه 2 عدد             زرده تخم مرغ  بزرگ

یک قاشق غذا خوری                                                     آرد

یک قاشق چای خوری                                                وانیل

120 گرم شکلات                        سفید،ذوب شده و خنک شده

طرز تهیه:

.

فر را روی 350 درجه فارنهایت گرم کنید.در یک دستگاه غذا ساز بیسکوئیت کاکائویی را پودر کنید و آن را به یک کاسه منتقل کنید.سپس با کره خوب ترکیب کنید و با هم زن بزنید.در یک سینی پخت کاغذ روغنی قرار دهید و پودر بیسکوئیت  را روی کاغذ روغنی بریزید و با دست خوب بفشارید.در فر قرار دهید و 8 دقیقه بپزید.سپس بیرون بیاورید و دمای فر را تا 250 درجه فارنهایت کاهش دهید.

توت فرنگی ها را با دو  قاشق غذا خوری شکر در غذا ساز بریزید و دستگاه را روشن کنید تا اینکه ترکیب نرم ویکنواختی بدست بیاید.پوره توت فرنگی را از صافی رد کنید.مقداری از پوره را که بالای صافی مانده و غلیظ تر به نظر می آید برای تزیین روی کیک نگه دارید  و بقیه را با پنیر خامه ایی ،یک چهارم شکرو تخم مرغ ترکیب کنید.تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید و بعد از اضافه کردن هر کدام از هم زن برای هم زدن استفاده کنید.به تدریج آرد و وانیل  را بیفزایید و شکلات سفید را اضافه کنید .هم بزنید و خمیر حاصله را روی مواد بیسکوئیتی  بریزید .روی آنرا صاف کنید .

برای تزیین با قاشق چای خوری با فاصله  روی کیک ها را پوره توت فرنگی بریزید و با یک خلال دندان محتوی هر یک قاشق چای خوری را به صورت ابر وباد پخش کنید.سینی را به مدت 15 تا 20 دقیقه تا وقتی که لبه های کیک طلایی شود در فر قرار دهیدو بعد از بیرون آوردن از فر صبر کنید تا خنک شود.سپس از سینی بیرون بیاورید و روی کیک ها را با نایلون بپوشانید وبه  مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید .با قالب های قلبی شکل قالب بزنید و در ظرف سرو قرار دهید.نوش جانتان.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه