درگذشت وزنه بردار تیم ملی به دلیل گاز گرفتگی‎

تاريخ : 26 آذر

درگذشت وزنه بردار تیم ملی به دلیل گاز گرفتگی

درگذشت وزنه بردار تیم ملی به دلیل گاز گرفتگی‎, پورتال خبری فرهنگی گهر

درگذشت وزنه بردار تیم ملی به دلیل گازگرفتگی‎

میثم محبی وزنه بردار تیم شرکت ملی حفاری و تیم ملی ایران روز دوشنبه (۲۴ آذر) به دلیل گازگرفتگی در شیراز درگذشت.
 این وزنه بردار ۲۵ ساله که یکی از نفرات حاضر در اردوی تیم ملی وزنه برداری قبل از اعزام به بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون بود، جمعه هفته گذشته و در جریان هفته سوم لیگ وزنه برداری بزرگسالان با دوبنده تیم ملی حفاری در اهواز به روی تخته رفت، اما یک روز پس از بازگشت به زادگاهش، شیراز، در منزل خود دچار گازگرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

میثم محبی سال ۱۳۸۸ همراه با تیم مناطق نفت خیز جنوب مدال طلای رقابتهای وزنه برداری جام باشگاه های آسیا را به دست آورد. او همچنین در سالهای ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ با کسب عنوان قهرمانی دسته ۹۴ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری بزرگسالان کشور، مدال طلای جام نامجو را از آن خود کرد.

این وزنه بردار شیرازی که همواره درخششی خیره کننده در رقابتهای داخلی داشت در سالهای گذشته در سه مقطع به اردوی تیم ملی دعوت شد.( دو بار توسط کوروش باقری و یک بار هم توسط بهمن زارع)

محبی همچنین در سه فصل گذشته یکی از تاثیرگذارترین نفرات تیم شرکت ملی حفاری بود و در دو قهرمانی این تیم در رقابتهای لیگ وزنه برداری کشور( سالهای ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲) سهیم بود.

وی که سال گذشته عنوان بهترین وزنه بردار دسته ۹۴ کیلوگرم رقابتهای لیگ را به دست آورد، امسال هم با دوبنده ملی حفاری در رقابتهای لیگ وزنه برداری شرکت کرد و جمعه گذشته با حدنصاب مجموع ۳۶۹ کیلوگرم، در رقابتهای دسته ۹۴ کیلوگرم عنوان دوم را به دست آورد.

محبی بهترین رکوردهای شخصی خود را سال گذشته و در جریان هفته چهارم لیگ وزنه برداری به ثبت رساند؛ جایی که در حرکت یک ضرب ۱۷۶ و در دوضرب ۲۱۶ کیلوگرم را مهار کرد و با حدنصاب مجموع ۳۹۲ کیلوگرم در وزن خود صدرنشین شد.

پیکر مرحوم محبی صبح چهارشنبه در شیراز تشییع خواهد شد.

فدراسیون وزنه برداری با انتشار اطلاعیه ای ضایعه تاسف بار درگذشت میثم محبی وزنه بردار جوان کشور را به جامعه ورزش و خانواده محترم وی تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران الهی را مسئلت کرد.

یک حرکت مشکوکی از مدتها شروع شده و آن سر به نیست کردن ورزشکاران نام آور و مدال آور هست . یکبار با خبر می شویم کشتی گیر طلا اور کارش به زندان کشیده و آنجا دست به خودکشی زده آنهم دو بار که مشکوک هست و حالا این وزنه بردار !!
 این ورزشکاران مثل دانشمندان هسته ای برای کشور ارزش دارند مثل نخبه گان المپیادهای علمی برای کشور افتخار می آفرینند . همانطور که اتوبوس نخبگان ریاضی رو واژگون میکنند که مرگ آنها را حادثه جلوه دهند و همانطور که دانشمندان هسته ای را ترور میکنند این ورزشکاران هم با دسیسه دشمن خارجی و داخلی به شکل حادثه ای از دنیا میروند که مشکوک هست .
مسئولین و متولیان ورزش باید مراقب نام‌ آوران و افتخار آفرینان رشته های مختلف ورزشی باشند
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي