درخواست گلزار برای حضور علی کریمی در تیم ملی

به گزارش گروه خبری گهر نشست خبری مجموعه سینمایی «یار دوازدهم» با حضور محمدحسین لطیفی کارگردان، سید جواد هاشمی تهیه‌کننده، رضا گلزار بازیگر و عزیزالله محمدی رئیس اتحادیه فوتبال صبح امروز 30 فروردین ماه برگزار شد.

سید جواد هاشمی تهیه کننده این مجموعه در ابتدای نشست گفت: برای اولین بار در تاریخ کشور توجه به حمایت از تیم ملی برای شرکت در جام جهانی که یکی از مهمترین مسابقه های جهانی در دنیاست، در ایران جدی گرفته شده است. قرار است تعداد کثیری از هنرمندان برای حمایت و یاری تیم ملی در برزیل حضور پیدا کنند. تیم بزرگی از هنرمندان که به عنوان الگوی جامعه به شمار می روند در کنار تیم اصلی کشور به عنوان «یار دوازدهم» در جام جهانی 2014 در کشور برزیل حضور خواهند داشت.

مجله اینترنتی فرانشروی ادامه داد: این گروه از هنرمندان از جنبه تبلیغاتی مردم را همراهی می کنند تا از تیم ملی ایران در جام جهانی حمایت کرده و برای موفقیت آنها در جامعه انرژی مثبت ایجاد کنند تا مردان تاریخ‌ساز کشورمان بتوانند از گروه خود صعود کنند.

محمدرضا گلزار یکی از بازیگران سینمای ایران که قرار است هنرمندان را در پروژه همراهی کند، گفت: تیم ملی ایران نماینده مردم ایران است که همه ما برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران هر کاری که از دستمان برآید انجام می دهیم. هیچ چیز فوتبال قابل پیش بینی نیست و من نمی دانم تیم ملی ایران در چه شرایطی قرار خواهد گرفت، اما همه ما تلاش خود را خواهیم کرد تا از این تیم حمایت کنیم.

مجله اینترنتی فرانشروی در پاسخ به این سوال که چه برنامه هایی را برای حضور در این پروژه دارند، توضیح داد: من تا به حال چنین شرایطی را تجربه نکرده ام و نمی دانم قرار است در چه شرایطی برای ساخت این مستند در برزیل حضور داشته باشیم، اما این را می دانم که دوستان ما در عرصه ورزش می توانند الگوی خوبی برای فعالیت ها در برزیل باشند و ما نیز از آنها پیروی خواهیم کرد.

بازیگر فیلم سینمایی «آتش بس» ادامه داد: نمی توانم پیش بینی کنم که ایران در مقابل آرژانتین قطعا بازنده خواهد بود، اما تصور من این است که برخلاف شرایط بسیاری از عزیزان، شانس ما برای صعود زیاد است و امیدوارم بعدا خجالت زده نشویم.

مجله اینترنتی فرانشروی تاکید کرد: نباید فراموش کرد این پروژه تنها با عشق پیش می رود و هدف از این پروژه درآمدزایی نیست، من تنها یک آرزو برای تیم ملی فوتبال ایران دارم و از این تریبون استفاده می کنم از مسئولان فوتبال کشور می خواهم که علی کریمی و مهدی رحمتی را به تیم ملی دعوت کنند.

منبع : faranashr.com

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه