درخواست رئال براي برگزاري فينال در نيوکمپ

رئال مادريد از فدراسيون فوتبال اسپانيا تقاضا خواهد کرد که فينال رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري در نيوکمپ برگزار شود.

به گزارش فارس،باشگاه قصد دارد همان‌کاري را انجام دهد که فدراسيون فوتبال اسپانيا سال گذشته براي حل مشکل برگزاري فينال بين دو تيم اتلتيک بيلبائو و بارسلونا انجام داد و در نظر داشت اين مسابقه را در سانتياگوبرنابئو برگزار کند؛ يعني انتخاب زميني بي‌طرف و ورزشگاهي با حداکثر گنجايش.

اگر درخواست آنها مورد موافقت قرار نگيرد، مادريد پيشنهاد خواهد داد که فينال در مستايا (در والنسيا) يا ورزشگاه المپيک (در سويا) برگزار شود.

سال گذشته باشگاه رئال‌ مادريد تحت فشار قرار گرفت که ميزبان فينال رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري باشد؛ اما باشگاه تمايل زيادي به ديدن جشن قهرماني حريف‌ديرينه‌اش در خانه خود نداشت و در پايان هم اين بازي در ويسنته کالدرون در ورزشگاه خانگي اتلتيکو مادريد برگزار شد و اتلتيک با نتيجه 3 بر صفر مغلوب بارسلونا شد.

اکنون باشگاه رئال مادريد بر اين باور است که فدراسيون بايد از همان معياري که سال گذشته براي انتخاب ورزشگاه ميزبان فينال به کار برد، استفاده کند و نيوکمپ ورزشگاهي بي‌طرف و بزرگترين استاديوم اسپانيا با گنجايش 99 هزار نفر است. در مقابل مستايا 52 هزار نفر و ورزشگاه المپيک 57 هزار نفر گنجايش دارد.

انريکه سرزو، رئيس باشگاه اتلتيکو مادريد پيش از اين اعلام کرد که با توجه به آخرين رويارويي دو تيم در فينال (1992) که سانتياگو برنابئو ميزبان بود، اين بار نوبت ويسنته کالدرون است که پذيراي دو تيم باشد.

در پايان اين فدراسيون خواهد بود که حرف آخر را مي‌زند و پس از آن هم باشگاه بارسلونا بايد موافقت خود را اعلام کند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه