درخشان: شانس با ذوب‌آهن يار بود

 حميد درخشان پس از شکست يک بر صفر برابر ذوب‌آهن در نشست خبري اظهار داشت: بازي خوبي بود. تيم ما خيلي خوب بازي کرد. ذوب‌آهن معمولا موقعيت‌هاي گلزني زيادي روي دروازه حريفان خلق مي‌کند. اما ما امروز موقعيت آنچناني به حريف نداديم و موقعيت گل‌زني هم داشتيم که از آن استفاده نکرديم. روي يک غفلت هم گل خورديم. روي بد فوتبال را لمس کرديم.

وي ادامه داد: مستحق باخت نبوديم و بازيکنانم خيلي تلاش کردند اما در يک لحظه آنچه که نبايد اتفاق افتاد و شکست خورديم. به بازيکنانم خسته نباشيد و به تيم حريف بابت اين برد تبريک مي‌گويم. در دقايق پاياني استرس داشتيم که باعث گل ‌خوردن ما شد. دريافت گل در وقت‌هاي اضافه خيلي عادلانه نيست. اما بازيکنان بايد بدانند تا قبل از سوت پايان نبايد تمرکز خود را از دست بدهند و در دقيقه 91 ما تمرکز لازم را نداشتيم. اما اين باخت چيزي از شايستگي‌هاي ما کم نمي‌کند.

درخشان در مورد اينکه شايعه برکناري او منتشر شده است، گفت: اصلا چنين چيزي وجود ندارد و مطرح کردنش هم اشتباه است. ما امروز مستحق باخت نبوديم با اين حال برخي دوستان به من خيلي لطف دارند و شايعه‌سازي مي‌کنند و چنين حرف‌هايي را مي‌زنند.

سرمربي داماش در مورد اينکه با برخي بازيکنان مشکل شخصي دارند، گفت: اصلا چنين چيزي نيست، من به دنبال تسويه حساب نيستم. بلکه مصلحت تيم را در نظر مي‌گيرم. اين حرف‌ها شايعه‌سازي است.

درخشان در مورد بازي‌هاي سخت اين تيم در ادامه ليگ گفت: همه بازي‌ها سخت است اما تلاش مي‌کنيم جايگاه داماش را ارتقا دهيم، گل‌خوردن در دقايق پاياني نشانه استرس بازيکنان است. شانس با ذوب‌آهن يار بود که پيروز شد و اميدوارم در بازي‌هاي آينده بهتر بازي کنيم.

سرمربي داماش در مورد بازگشت نيکبخت به تهران به خاطر مسائل حاشيه‌اي گفت: من در اين مورد چيزي نمي‌دانم، اين حرف‌ها شايعه است. نيکبخت بعد از مسابقه قبلي ما بدون آنکه به من بگويد به تهران آمد. بنابراين از من اجازه نگرفته است و ديگر هم نمي‌تواند سر تمرين بيايد. برود مشکلش را با باشگاه حل کند.

وي در مورد اينکه نيکبخت از عابديني اجازه گرفته،‌ گفت: من از اين مسئله بي‌خبرم اما اگر عابديني اجازه داده مدير تيم است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه