درآمد طراح سایت چقدر است؟

طراحی سایت یکی از مشاغلی است که امروزه روز به روز در حال گسترش است. اگر می خواهید بدانید درآمد طراح سایت چقدر است؟ این بخش گهر را تا انتها دنبال نمایید.

درآمد طراح سایت چقدر است؟

درآمد طراح سایت چقدر است؟

طراحی وب سایت نیاز به ابزار و امکانات گران قیمتی ندارد

برخلاف هر شغل دیگری که سرمایه زیادی برای اجاره دفتر، خرید ابزار کار، تبلیغات گسترده شهری و… نیاز دارد، برای طراحی وب سایت فقط یاید یک کامپیوتر و یک اتصال اینترنتی داشته باشید. اما اگر بتوانید یک دفتر اجاره کنید و وسایل مورد نیاز را تهیه کنید بسیار سریعتر به درآمد میرسید.

با همین کامپیوتر می توانید وب سایت ایجاد کنید، در اینترنت تبلیغ کنید و بطور کل همه کارهای خود را با آن انجام دهید. حتی وقتی در سفر هستید هم کار شما تعطیل نخواهد شد

درآمد یک طراح سایت چقدر است؟

درآمد طراحی سایت به توانایی شما در بازاریابی و گرفتن پروژه های جدید بستگی دارد.

برای برخی از متقاضیان طراحی وب سایت مبلغ 150،000 تومان رقم بسیار زیادی است و برای برخی دیگر مبلغ 1،500،000 تومان رقم کمی محسوب می شود و همین موضوع باعث می شود که در ابتدا نتوانید درآمد ماهانه خود را مشخص کنید. اما اگر رزومه قوی، نمونه کارهای حرفه ای و مشتریان خاص خود را داشته باشید می توانید برای هر پروژه قیمت مناسبی اعلام کنید. در این شرایط می توانید روی دستمزد این کار حساب کنید.

یکی از مشکلاتی که در اینترنت با آن روبرو خواهید بود این است که برخی از رقبای اینترنتی شما انواع وب سایت را حتی با قیمتهای باورنکردنی 70،000 تومان هم برای مشتریان خود راه اندازی می کنند.

درآمد از طریق اینترنت فقط محدود به طراحی وب سایت برای دیگران نمی شود

یک مسئله امیدوار کننده این است که در اینترنت راههای فراوانی برای پول درآوردن وجود دارد و فقط یکی از آنها طراحی وب سایت برای دیگران است.

مدیران بسیاری از وب سایتها با اینکه خودشان طراح وب نیستند اما ماهانه درآمد قابل توجهی از اینترنت بدست می آورند.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات ارزان قیمت

راه اندازی فروشگاه فایل

راه اندازی وب سایت نیازمندی و مدیریت آگهی

راه اندازی سایت تخفیف گروهی

و…

اگر طراح وب باشید به سادگی خواهید توانست چنین وب سایتهایی راه اندازی کنید و از این طریق کسب درآمد کنید.

یادگیری طراحی وب سایت زمان بر است

اگر می خواهید به سرعت و پس از 2-3 ماه درآمد کسب کنید به شما پیشنهاد می کنم به دنبال شغلی غیر از طراحی وب سایت باشید زیرا حداقل یک سال از وقت خود را باید برای یادگیری مباحث فنی مورد نیاز این کار صرف کنید.

اگر دفتر ندارید و میخواهید در خانه و از طریق اینترنت مشتری جذب کنید علاوه بر تسلط بر مباحث فنی باید از خلاقیت خود نیز کمک بگیرید تا بتوانید در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید زیرا شرکتها و برنامه نویسان رقیب بسیار زیادی در اینترنت وجود دارد که کار را برای شما سخت خواهند کرد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه