تضادهای زندگی مدرن را با دانلود کتاب ” مردی به نام اوه ” بشناسید

دسته بندي : گوناگون,⭐ اخبار
تاريخ : 7 مرداد

قرار نبود زندگی‌اش به اینجا برسد. مانند بسیاری از آدمها که قرار نبود خیلی از اتفاقهای زندگی را تجربه کنند. اما مرگ و زندگی، پیری و جوانی و عشق و تنهایی دو روی یک سکه‌اند. تضادهایی که در زندگی مدرن امروز با دانلود کتاب ” مردی به نام اوه” به روان‌ترین سبک ممکن پیش چشم شما آورده شده است. داستانی که در نرم افزار کتاب خوان فیدیبو می‌توان به راحتی آن را خرید و دانلود کرد..

تضادهای زندگی مدرن را با دانلود کتاب ” مردی به نام اوه ” بشناسید, پورتال خبری فرهنگی گهر

پس از دانلود کتاب از طریق فیدیبو، شخصیتی به نام اوه را می‌شناسیم. اوه یک مرد ۵۹ ساله است که تغییرات زندگی مدرن امروز را نمی‌تواند تحمل کند. مردی که شش ماه می‌شود که همسرش را از دست داده و تنها شده است، مخصوصا هم که نسل جدید هم به او گفته‌اند دیگر نیازی به کار او ندارند. پس دلیلی دیگر برای ادامه زندگی نمی‌بیند. پس تصمیم به خودکشی می‌گیرد. اما هربار کمک به دیگران و آشنایی با پروانه زن ایرانی باعث می‌شود او از این کار صرف نظر کند.

اگر دانلود کتاب مردی به نام اوه را انجام دهید، متوجه می‌شوید که او یک بار تصمیم می‌گیرد خودش را در خانه حلق آویز کند. اوه نمی‌تواند بفهمد چرا بعضی‌ها می گویند از بازنشستگی خوشحال می‌شوند. چطور آدم می‌تواند یک عمر خوشحال باشد از اینکه یک روز به درد نخور شود؟ چه کسی آرزو دارد راست راست راه برود و سربار جامعه باشد؟ اما محبت پروانه و تعارف یک کیک به اوه باعث می‌شود اوه در آن روز خود را با قلاب حلق آویز نکند.

اوه هرچند خود به تعمیرات ماشین علاقمند است اما در دانلود کتاب احاطه ماشین بر زندگی را نقد می‌کند. “اصلا به کجا می‌رویم اگر هرکس اتومبیلش را هرجا که عشقش پارک کند؟ برای اوه روشن بود که دنیا به هم می‌ریزد. شاید آدمهای هم نسلش برای دنیایی آماده نشده بودند که آدمها در آن فقط حرف می‌زنند ولی عمل کردن دیگر مهم نیست.

رمان مردی به نام اوه را “کارل فردریک بکمن” نویسنده و وبلاگ‌نویس سوئدی را در سال ۲۰۱۲ نوشت و در همان سال هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. داستانی که ۶۰۰ هزار نسخه خرید کتاب از سوی مخاطبان انجام شدو رتبه اول دانلود کتاب‌های پرفروش‌های سوئد و نیویورک تایمز را بدست آورد.

شهرت فردریک بکمن در سوئد به‌خاطر وبلاگ‌نویسی او بود اما نوشتن این کتاب باعث شد نویسندگی او مورد توجه قرار بگیرد. و” بریت ماری اینجا بود” در سال ۲۰۱۶ و به «مادربزرگ سلام رساند و گفت متأسف است» از دیگر آثار این نویسنده جوان ۳۶ ساله است که مخاطبان زیادی هم پیدا کرد.

مردی به نام اوه که اولین اثر داستانی فردریک بکمن است در دانلود کتاب دو داستان روبرو شدن نسل گذشته با آینده و یک عشق ناب و حقیقی را با با ساده‌ترین واژگان و روان‌ترین سبک ممکن تعریف می‌کند. عشق اوه به زنش سونیا خاص است ووقتی کسی ازش می‌پرسید زندگی‌اش قبلا چگونه بوده، پاسخ می‌داد تا قبل از این که زنش پا به زندگی‌اش بگذارد اصلا زندگی نمی‌کرده و از وقتی تنهایش گذاشت دیگر زندگی نمی‌کند.

دانلود کتاب بکمن به مخاطبان ثابت می‌کند، نویسنده داستان برای عشق دلیل نمی‌آورد و می‌گوید: اوه هیچ وقت نفهمید چرا زنش او را انتخاب کرد. زنش فقط عاشق چیزهای انتزاعی بود، کتاب، موسیقی و لغات عجیب و غریب. اوه یک مرد غیراتنزاعی بود. از پیچ گوشتی و فیلتر روغن خوشش می امد. کل زندگی‌اش دست در جیب راه می‌رفت.

این کتاب که تاکنون به ۳۰ زبان دنیا ترجمه شده است را می‌توان از طریق فیدیبو، سامانه چندسکویی تولید و پخش الکترونیک بدست آورد. این سامانه که از طریق موتورهای جستجوگر به راحتی و رایگان قابل دانلود است. پس از نصب فیدیبو می‌توان خرید کتاب و دانلود کتاب مردی به نام اوه را انجام داد.

خرید کتاب از طریق فیدیبو به آسانی امکان پذیر است و پس از ایجاد یک حساب کاربری می‌توان از فروشگاه در هر مکان و هر زمان به کتاب دسترسی پیدا کرد. نرم‌افزار کتاب‌خوان فیدیبو این قابلیت را به کاربران می‌دهد تا بتوانند کتاب الکترونیک مردی به نام اوه را دانلود، طبقه‌بندی و مطالعه کنند.

کاربران در این نرم افزار برای خرید کتاب و دانلود کتاب امکاناتی نظیر جست‌وجوی کتاب، نشانه‌گذاری، تغییر رنگ صفحه، تغییر اندازه و نوع فونت، حاشیه‌نویسی دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند پرفروش‌ترین کتاب سال سوئد را بخوانند.

مردی به نام اوه داستان پیرمردی منزوی، آدم گریز و درست کار است که زندگی‌اش تحت تأثیر جبرهایی خارج از کنترل قرار گرفته است. در دانلود کتاب اوه عشق به سونیا رابهترین تصمیم زندگی‌اش می‌داند. اما از دست دادن این عشق باعث می‌شود اوه نتواند این مرگ را بپذیرد. ” وقتی کسی را از دست می‌دهید دلتان برای خاطرات عجیبش تنگ می‌شود. دلتان برای چیزهای کوچکش تنگ می‌شود، برای لبخندش، رفتارش، ان طور که توی تخت از این پهلو به آن پهلو می‌شد یا اینکه به خاطرش رنگ دیوارها را عوض می‌کردید”

این زندگی اجبار گونه، عشقی را به اوه هدیه می‌دهد سپس امید و هدف مندی زندگی را از آن می‌گیرد اما همسایه‌ای را به او هدیه می‌دهد که عشق دیگری را تجربه می‌کند. عشق پدری به دخترش که باعث می‌شود اوه در دانلود کتاب از خودکشی دست بردارد.

این رمان طنز و تراژدی که از پرفروش‌ترین‌های سایت آمازون در سال ۲۰۱۶ و رتبه یک نیویورک تایمز را نیز کسب کرده است کاربران می‌توانند در فیدیبو از طریق تلفن هوشمند و تبلت با سیستم عامل‌های اندروید یا آی او اس آن را بخوانند. این نرم افزار خرید کتاب را ارزان‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در دانلود کتاب «مردی به نام اُوه» فردیک بکمن با وجود دیالگوهایی طنز آمیز، حقایق تلخی را بازگو می‌کند اینکه انسانها تاریخ مصرف دار شده‌اند و به مانند ابزار به آنها نگریسته می‌شود. «دنیایی شده که آدم را دور می‌اندازند قبل از اینکه تاریخ مصرفش تمام شود» و باز طنزی گزنده را از خوبی و بدی‌های ادمها می‌گوید که شاید بخشی از وجود تمام انسان‌ها و جوامع را دربر می‌گیرد؛ در زندگی هر کس لحظه‌ای وجود دارد که در آن لحظه تصمیم می‌گیرد می‌خواهد چه کسی باشد. کسی باشد که بگذارد دیگران بهش بدی کنند یا نگذارد و وقتی آدم از این موضوع بی خبر باشد، اصلا آدم‌ها را هم نخواهد شناخت.

این کتاب که با ترجمه فرناز تیمورازف منتشر شده است در ایران نیز با استقبال زیادی روبرو است و با جذابیت خاصی همراه است به این دلیل که عشق و مهربانی یک زن ایرانی اوه را به زندگی باز می‌گرداند. پیرمردی که به همسایه‌ها و دیگران روی خوش نشان نمی‌دهد اما نقل مکان کردن پروانه زنی خوش‌ قلب و دوست‌ داشتنی در همسایگی با اوه و مدتی بعد، تصادف سرنوشت‌سازِ آن‌ها با صندوق پستیِ اوه، مقدمه‌ای می‌شود که به دوستیِ غیرمنتظرهٔ پروانه با اوه منجر می‌شود. زندگی تکراریِ اوه با آمدن خانواده پروانه تغییر بزرگی می‌کند و آن پیرمرد سالخورده را به چالش می‌کشد. پیرمرد به پروانه رانندگی یاد می‌دهد و از او می‌خواهد ترس را کنار بگذارد. چرا که اُوه علی‌رغم میلش مجبور به اعتراف است که او، بر خلاف بقیه آدمها «خیلی هم خنگ نیست!

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي