دانلود آنونس سریال در حاشیه مهران مدیری

به گزارش گهر  مهران مدیری بعد از چندین سال آن هم در تعطیلات عید نوروز 94 به تلویزیون و شبکه با سریال در حاشیه بازگشت . نام قبلی ایران سریال اتاق عمل بود که به دلایلی به در حاشیه تغییر نام داد. این سریال به دلیل ایام فاطمیه از 6 فروردین از شبکه سه پخش خواهد شد

دانلود آنونس سریال در حاشیه مهران مدیری

 

دانلود تیزر و آنونس سریال در حاشیه

 

خش تیزرهای مجموعه تلویزیونی در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری از شب گذشته 23 اسفند 93 از شبکه سه سیما آغاز شد. غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص پخش سریال در حاشیه در ایام نوروز گفت: سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری از نیمه دوم نوروز پخش خواهد شد.

سازندگان این سریال تا به حال بیش از 10 قسمت از سریال را تولید کرده اند و قرار است «مرکز حاشیه» از روز 6 فروردین و پس از سریال «کوچه های خواب» از شبکه سه سیما پخش شود…

سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری روایتگر اتفاقاتی است که در یک بیمارستان رخ می‌دهد.

بازیگران سریال به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: سیامک انصاری، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی، لیلا ایرانی، پوریا ایرائی، شراره ارمغانی، تینا اسدی، بهناز توسلی، فرزانه تفرشی، فلامک جنیدی، سروش جمشیدی، الهه حصاری، جوانه دلشاد، سیدجواد رضویان، نصرالله رادش، آذین رئوف، سحر زکریا، ماندانا سوری، شادان شهیدی، الیکا عبدالرزاقی، گلناز عباسی، یلدا عباسی، مهران غفوریان، نیما فلاح، شبنم فرشادجو، الهه فرشچی، پروین قائم‌مقامی، سوگل قلاتیان، فرج‌الله گل‌سفیدی، عارف لرستانی، علی لک‌پوریان، مهران مدیری، دریا مرادی‌دشت، رسول نجفیان، رضا نیکخواه، رامین ناصرنصیر، سام نوروزی، آرش نوذری، مجید نوروزی، سحر ولدبیگی، محمدرضا هدایتی، فاطمه هاشمی و ساعد هدایتی.

مهران مدیری داستان‌های در حاشیه را به خشایار الوند و امیرمهدی ژوله سپرده تا به همراهی الهه زارع‌نژاد، امیر وفایی، امیر برادران و امیر عباس پیام ماجراهای اتاق عمل را رقم بزنند. این سریال ابتدا اتاق عمل نام داشت سپس به مرکزی در حاشیه تبدیل شد و اکنون با اسم در حاشیه به تصویر کشیده شد. این سریال قرار است با نسبت تصویر 16:9 و به صورت اچ دی پخش گردد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه